Delfi.lt vs 15min.lt vs lrytas.lt (2015 I-X)

enkantis reklaminei kampanijai vieną iš Top naujienų portalų, gana svarbu su kokiu reklaminiu triukšmu galima susidurti ir kaip elgiasi pagrindiniai Jūsų konkurentai. Tad kaip sekasi Lietuvos naujienų portalams? Vienas iš metodu įsivertinti galimas konkurencines aplinkas naujienų portaluose ir tikėtina savo galią derintis dėl nuolaidų – skirtingų reklamuotojų ir sektorių investicijos į šiuos kanalus. Per pirmus 2015 dešimt mėnesių daugiausiai reklamos investicijų pritraukė delfi.lt Įdomu tai, kad bendrai naujienų portalų pasiekiamumai skiriasi gana nedaug (Gemius duomenys), o pagal reklamuotojų investicijas – gana didžiulis skirtumas. Komentaras: Į investicijų skaičiavimus neįtraultos plius.lt investicijų (1.633.000 EUR), nes jos priskiriamos ne 15min.lt, bet plius.lt investicijoms.. Įdomu, tai kad nagrinėjant TOP reklamuotojų kategorijas, sąrašas gana panašus (sklausteliuose nuorodyta tos kategorijos pritraukiamų naujienų portalų reklamos investicijos dalis): Tai jei reklamuojate alkoholį, esate gana įtemptoje situacijoje, nes ši kategorija, pakankamai intensyviai reklamuojama visuose portaluose. Lrytas.lt gana stiprus su medicinos paslaugų, medikamentų reklama. 15min.lt – su el. žiniasklaida, mokyklomis ir degalais. Delfi stiprus su namų įranga, nekilnojamu turtu. Nagrinėjant konkrečius reklamuotojus gana įdomiai atrodo „Norfa“ pasirinkimas. Santykinai nemažai į naujienų portalus investuoja valstybinis sektorius. Keista, tai kad iš TOP3 sąrašų beveik išnyko mobilaus ryšio reklamuotojai. Šiais metais taip pat ganėtinai naujienų portaluose aktyvūs bankai – SwedBank. Įdomu tai, kad pagal gross investicijų pokyčius per mėnesius, labiausiai pasistiebė – lrytas.lt ir delfi.lt Reziumuojant naujienų portalų investicijų apžvalgas ryškėja keletas tendencijų: delfi.lt išlieka pagrindiniu naujienų portalu pagal reklamuotojų pritraukiamus pinigus nuo rugpjūčio mėn. lrytas lenkia 15min.lt pagal reklamuotojų investicijas, ar tai reiškia, kad jau gerų pasiūlymų iš 15min laikas? 15min, lrytas turės inovuoti – naujų subproduktų/subprojektų plėtra? (neužimtos nišos)? aktyviausi reklamuotojai naudoja visų portalų strategiją, ar tai protingiausias sprendimas? Keletas klausimų diskusijoms? Ar gali būti, kad 15min ir lrytas gauna nemažą dalį pajamų iš adsense pardavimų, kurie nėra apskaitomi TNS duomenyse?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *