Dirbti ar nedirbti su media agentūra?

Hamletiškas klausimas. Kad į jį atsakytume kiekvienas sau, be išvedžiojimų ir be žvaigždučių su papildomomis sąlygomis, apsibrėžkime esminius kintamuosius: · Media agentūra – profesionali žiniasklaidos planavimo specialistų komanda; · Klientas – bet kokio dydžio įmonė, tradiciniams ir netradiciniams reklamos sprendimams skirianti X litų per metus. Dabar nekalbame apie barterinius mainus tarp kliento ir media kanalų, nes šį atvejį reiktų aptarti atskirai; · Eminė media planavimo taisyklė: žiniasklaidos kanaluose perkamas ne eterio laikas ar plotas, o perkamas auditorijos kontaktas tame žiniasklaidos kanale. Kokią papildomą vertę sukuria agentūra? · Media agentūra 99 atvejais iš 100 klientui gali pasiūlyti geresnes reklamos pirkimo sąlygas. Paprastas pavyzdys: jei klientas per metus skiria 100.000 Lt GRP pirkimui LNK kanale, tai agentūra, aptarnaudama 20 klientų, LNK kanalui skiria 20×100.000=2 mln. litų. Tai sąlygoja didesnę derybinę galią su media kanalais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *