Google: adwords nekanibalizuoja organinės paieškos rezultatų

google

Viena iš paieškos rinkodaros teorijų – Adwords pirkimas neturi jokios finansinės naudos, nes kanibalizuoja srautą, kurį galėtumėte susirinkti vien būdami organinės paieškos rezultatuose.

Siekdama patvirtinti arba paneigti šį teiginį, “Google” sustabdė adwords reklamas ir išmatavo koks poveikis srautui,

kuris ateina iš organinės paieškos rezultatų.

Rezultatai parodė, kad išjungus adwords reklamas srautas iš organinės paieškos  reikšmingai nepadidėjo, t.y. google adwords “nevagia” Jūsų natūralaus srauto, ir jų teiginys skambėjo taip “89% viso srauto, kuris sugeneruojamas paspaudimais iš google adwords yra nepakeičiamas organinės paieškos rezultatų srautu”.

Ką galėtumeme pasiimti iš šio tyrimo – tad kad sėkmingai strategijai paieškos sistemose būtini abu elementai – SEO (gerinti rezultatus organinėje paieškoje) ir

adwords. O adwords investicijas optimizuoti įsivertinant puslapio reitingus pagal tam tikrą užklausą organinėje paieškoje.

Srauto pokyčiai pagal pozicijas paieškos sistemoje:

Google-Impact-of-Organic-Rank

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *