„Instagram“ pralenkė „Twitter“

Per 4 gyvavimo metus „Instagram“ sukaupė 300 milijonų vartotojų iš viso pasaulio ir savo dydžiu praaugo „Twitter“ mikrotinklaraštį, kuris šiuo metu turi sukaupęs 284 mln. auditoriją. „Instagram“ – tai socialinis tinklas, kuriame vartotojai dalinasi nuotraukomis bei trumpais video filmukais. Bet kokiu atveju, „Facebook“, Lietuvoje didžiausio populiarumo sulaukęs socialinis tinklas, stipriai lenkia visus savo konkurentus. Naujausiais duomenimis per dieną jame apsilanko 1,35 milijardo aktyvių vartotojų. „Instagram“ vadovas, Kevin Systrom, savo tinklaraštyje neslepia džiaugsmo: „Per paskutiniuosius keturis metus, tai kas prasidėjo kaip dviejų draugų svajonė, virto globalia bendruomene, kuri kiekvieną dieną pasidalina daugiau nei 70 milijonų nuotraukų bei video filmukų“. „Mes sujaudinti, jog galime stebėti šią bendruomene ir tai, kaip ji klesti ir puoselėja nuostabius žmonių tarpusavio ryšius per dalinimąsi bendrais pomėgiais ir kelionėmis“, – sako K. Systrom. „Instagram“ vadovas taip pat pranešė, jog kaip ir jų stabilusis draugas „Facebook“, ruošiasi sukurti išskirtinius ženkliukus įžymybėms, sportininkams bei prekės ženklams tam, kad vartotojas lengviau atskirtų originalų savo mėgstamo atlikėjo profilį. K. Systrom nuogąstavo, jog augant bendruomenei išlaikyti originalų puslapį darosi sudėtinga. Pasak jo, „Instagram“ yra ta viena, kur tikri žmonės dalinasi tikromis akimirkomis. Bendrovė deda visas pastangas, kad išvengtų netikrų, „spaminių“ profilių, kurie kelia didelę sumaištį visame internete. „Instagram“ dar šių metų pradžioje ėmėsi naikinti netikras ir neaktyvias vartotojų paskyras, taip stengdamasi  pagerinti vartotojų patirtis socialinėje erdvėje. Dėl šios priežasties gali keistis, kai kurių vartotojų profilius sekančiųjų žmonių skaičius, kadangi netikros anketos bus ištrintos visam laikui. Neseniai „Instagram“ atsirado ir dar viena naujovė – apmokėtos reklamos. Pastarosios beveik niekuo nesiskiria nuo organinių pranešimų, tik dešiniajame jų kampe yra matoma žyma (tag) „paremtas“. Reklamai galite atsirinkti auditorija pagal amžių ir lytį, jai bus rodomi reklaminiai skelbimai nepaisant to, ar reklamuotojas tikslinės auditorijos yra „sekamas“ šiame socialiniame tinkle ar ne.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *