Kaip apmokestinti turinį?

Įtempta konkurencija didžiųjų naujienų portalų tarpe (delfi, 15min, lrytas, balsas, alfa ir kt.) – pagrindinis trūkdis apmokestinti vartotojų pasiekiamą turinį. Ar mokėtumėte 20 Lt/mėn norėdami kasdien skaityti delfi.lt? Greičiausia ne, nes naują Zvonkės suknelę pamatysite visuose be išimties naujienų portaluose. Žinoma, verslo naujienų flagmanas vz.lt gali tai sau leisti ir turi daryti dėl trijų priežąsčių: Vz.lt skaitytojas yra finansiškai pajėgus; Kuriamas išskirtinis turinys – vz.lt puslapiai negeltonuoja; Apkrovus puslapį daugybe reklaminių skydelių, jis prarastų solidumą ir solidų skaitytoją. Tačiau greitų naujienų gurmanai (portalų dizainų evoliucija rodo, jog puslapiai vis dažniau “skanuojami” nei įdėmiai skaitomi) neturėtų jaustis ramūs. Nauji vėjai iš Slovakijos ir Slovėnijos jau pasiekė ir mūsų kaimynus lenkus: kelios didelės žiniasklaidos kampanijos (įskaitant ir  grandą “Gazeta Wyborcza”) rengiasi apmokestinti turinį “Piano” platformos pagalba. Sumokėjęs ~16,50 litų mėnesinį mokestį vartotojai galės nevaržomai naršyto po 40+ populiarių portalų (tiesa, pradžioje planuojama apmokestinti tik analitinį turinį). Belieka sulaukti, kaip vartotojai priims naujus pokyčius – nuo to priklauso Lietuvos ir kitų CEE regiono šalių interneto ateitis. Media agentūros rankutėmis neploja, nes interneto reklamos erdvė mažiausia riboja (lyginant su kitomis medijomis) kūrybiškumą..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *