Lauko reklama ir prabangos prekės

Visiems žinoma, jog lauko reklama didžiausią naudą duoda į masinę auditoriją orientuotiems prekiniams ženklams, tačiau šis reklamos būdas gali būti naudingas ir prabangos prekėms. Dažnai prabangos prekių įmonės baiminasi, kad lauko reklama susilpnins jų prekinių ženklų įvaizdį, todėl vengia naudoti šią reklamos priemonę. Kita priežastis – manoma, jog tokiu atveju bus didelis eikvojimas (angl. Waste). Tačiau dėl anksčiau minėtų priežasčių – tinkamo reklamos dizaino, teisingai parinktos vietos bei formato dydžio prabangos prekinių ženklų įvaizdis nenukentės, o tai, ką vieni vadina eikvojimu, kiti vadina tikslinės auditorijos skaičiaus didinimu. Norint pasiekti apčiuopiamų rezultatų prabangos prekių įmonės turėtų didelį dėmesį skirti reklamos žinutei bei dizainui. Vienas iš būdų, kaip sukelti susidomėjimą prekiniu ženklu yra reklamos žinutėje naudoti paprastą tačiau įsimintiną šūkį ar išryškinti prekės ženklo pavadinimą. Kitas svarbus aspektas naudojant lauko reklamą yra jos vieta. Teisingai sukurtos bei parinktos lauko reklamos vietos sukelia didžiulį įspūdį vartotojams ir ilgam išlieka jų sąmonėje, ypač jei naudojamos didelio formato reklamos. Dažniausiai pasirenkamos lauko reklamos vietos yra prie prekybos centrų, oro uostų, miesto centro. Taip pat svarbu įvertinti tai, kuriose vietose tikslinė auditorija lankosi bei leidžia laiką. Galima neabejoti – lauko reklama atveria didžiules galimybes prabangos prekiniams ženklams bei kuria atitinkamą vertę, todėl turėtų būti vertinama, kaip tinkama reklamos priemonė šioms prekėms.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *