LG naujojo televizoriaus reklama verčia patikėti pasaulio pabaiga

Kompanija „LG Electronics“ išsiaiškino efektyviausią rinkodaros strategiją, pritraukiančią vartotojus. Esmė paprasta – juos išgąsdinti. Tokia strategija suveikė, kai LG įtikino lifto keleivius, jog žemė slysta jiems iš po kojų, ir vyrus privertė jaustis nepatogiai dėl juos tualete stebinčių moterų. Neseniai LG komanda vėl sužadino baimės pojūčius, šįkart Čilėje. Pristatydama naująjį aukštos raiškos televizorių, kompanija LG paleido virusinę reklamą: ši produkto savybė pateikiama per žmonių, atvykusių į pokalbį dėl darbo, reakcijas pamačius už tariamo lango krintantį didžiulį meteoritą. Vaizdo įraše rodoma, kaip sienoje įrengiamas LG televizorius, atrodantis tarsi tikras langas su to miesto vaizdu. Patalpoje įmontuojamos slaptos kameros, kurios užfiksuoja žmonių reakcijas pokalbio metu, kai jam įsibėgėjus, pašnekovai pamato krentantį didžiulį meteoritą, kuris besitrenkdamas į žemę sukelia pastato link judančią smūgio bangą. Patalpoje pasigirsta garsai, laikinai išjungiama elektra, žmonės, atėję į pokalbį dėl darbo, pradeda panikuoti. Pabaigoje, grįžta LG komanda ir atskleidžia, jog tai tebuvo pokštas. Nenurodoma, ar tai iš tikrųjų slaptomis kameromis filmuotas įrašas, ar darbo ieškančius žmones vaidino aktoriai.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *