Nepaisant aukšto euro slenksčio – žurnalų reklamos kainos prieinamesnės

Pašniukštinėjome ir išsiaiškinome, kaip keitėsi savaitinių žurnalų reklamų formatai, kainos, ir kodėl taip atsitiko. Įvertinkite ir patys nuspręskite, ar norite daugiau, kitokių, o gal visai atsisakysite šių leidinių teikiamų reklamos paslaugų? Leidinukas, tinkantis „Prie kavos“, nuo šiol siūlo naujų reklamos plotų. Vienas jų – prisegamas dviejų lapų (4-8 psl.) priedas, kurio formatas kiek didesnis nei paties žurnalo ir dalis reklamos, reklaminė juostelė (pvz.: su kliento logotipu), kyšo puslapių viršuje. Nauja – reklaminis plotas pavadintas „Naujiena – 200 Eur“ bei nedideli kitų formatų pokyčiai. Nežinia ar kaltos naujienos, ar kitos priežastys, tačiau greičiausiai nėra pagrindo stebėtis, jog reklamos kainos šoktelėjo vidutiniškai 12 proc. Deja, turbūt dėl naujų sprendimų įgyvendinimo buvo atsisakyta senųjų – neliko reklamai skirto „vidaus psl. ¾” ploto. Žurnale, kuriame skaitytojai ieško profesionalų atsakymų į jiems rūpimus klausimus, „Mano patarimai”, galima rasti ir kainų šuolių, ir nuosmukių, tačiau bendras vaizdas palankesnis reklamos plotų pirkėjams – reklama atpigo apie 0,5 proc. Ne kažin koks sumažėjimas, tačiau geriau negu nieko. Kaip ir „Prie kavos”, taip ir „Mano patarimai” keitė savo reklamos formatus. Neliko tokių įprastų reklamos plotų kaip: „vizitinė” ir „vidaus psl. ¾”, tačiau atsirado „Naujiena – 150 Eur”. Štai „Būrėja” dar labiau džiugina – šiame kartą per mėnesį magijos į Lietuvos spaudą įnešančiame žurnale reklamos kainos magiškai sumažėjo 13 proc. Tiesa, kaip ir kituose žurnaluose, jame neliko „vidaus psl. ¾” reklamos ploto ir atsirado „Naujiena – 130 Eur”. Bene labiausiai keitėsi „Magija ir burtai”, žurnalas, pakeitęs savo pavadinimą, ir tapęs „Psichologijos magija”. Galbūt dideli pokyčiai lėmė ir tai, jog šiame žurnale reklamos atpigo stipriausiai – visais 24 proc. Vėlgi panaikintas „vidaus psl. ¾” reklaminis plotas, jo vietoje sukurta „Naujiena – 120 Eur”. „Natūralioji medicina”, besiorentuojanti į sveikos gyvensenos šalininkus, sveikuoliškai sumažino ir reklamos plotų kainas – 11 proc., atsisakė reklamos ploto „vidaus psl. ¾” ir pasiūlė  „Naujiena – 130 Eur”. Mamytėms patarimus dalininantis „Mamai ir vaikui” reklamos kainas sumažino 19 proc. ir keitė daugumą reklamos formatų. Žurnale atsisakyta netgi dviejų reklamos plotų – „vizitinė” ir „vidaus psl. ¾” bei klientams pasiūlė „Naujiena – 120 Eur”. Tendencijos aiškios: visuose „SS Leidybos” žurnaluose neliko reklaminio ploto „vidaus psl. ¾”, vietoje kurio pasiūlyta „Naujiena – 200 Eur” (arba atsižvelgiant į tiražą: „Naujiena – 150 Eur”, „Naujiena – 130 Eur” bei „Naujiena – 120 Eur”). Daugiausia reklamos formatus keitė: „Prie kavos”, „Mano patarimai” ir „Mamai ir vaikui”. Tačiau vieninteliame „Prie kavos”, pasiūliusiame naują, dviejų puslapių priedo reklaminį plotą, kainos augo 12 proc., kitų žurnalų reklamos įkainiai, nepaisant pokyčių – krito. Visus 24 proc. nuo kainų nubraukė buvusi „Magija ir burtai”, tapusi „Psichologijos magija”.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *