Pasikeitimai interneto reklamos rinkoje

Prieš daugiau nei savaitę buvo viešai paskelbta, jog “Balsas.lt leidinių” grupė parduoda “Tipro group” grupei 18 interneto portalų. Tai reiškia viena, kad jei ankščiau “Tipro group” buvo nurašomas kaip silpnesnis rinkos žaidėjas, tai šiuo metu šis “silpnesnis” rinkos žaidėjas su visų portalų grupe turės apie 70% visos interneto auditorijos pasiekiamumą. Taigi galime tikėtis dar intensyvesnės konkurencijos interneto reklamos rinkoje, kuri vartotojams atneš reklamos naujovių, o interneto rinkos žaidėjams – postūmį tobulėti reklamos inventoriaus valdymo srityje. Geresnis reklamos inventoriaus valdymas vestų link geresnių rezultatų reklamuotojams ir mažesnio reklamos intensyvumo interneto vartotojams. Vienas didžiausių trukdžių kodėl Lietuvos portalai sunkiau optimizuoja savo reklaminį eterį – ribota Lietuvos auditorija. Jei angliškas portalas, rašantis apie raudonų kelnių derinimą, gali tikėtis bent milijono tokių fanatikų pasaulyje, tai Lietuvoje tektų apsiriboti keliais šimtais vartotojų. Iš visos auditorijos išsirinkti tik tuos, kuriems gali būti įdomus tam tikras produktas, ir reklamą rodyti tik jiems – santykinai brangus procesas. Didėjant elektroninės komercijos skvarbai ir tiesioginiam pardavimų vertinimui, kanalų atranka bus vis dažniau atliekama pagal galutinius pardavimo rezultatus. Tie portalai/grupės, kurie sugebės nuolatos įykdyti pardavimo tikslus bus pasirenkami dažniau. Būtent todėl, “Tipro group” gali tapti vienu iš pagrindinių internetinės rinkos žaidėju, nes jų įsigyjimai parodo tikslų strateginį tikslą segmentuotis auditorijas, pvz. mama.lt, studijos.lt, ekonomika.lt ir t.t.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *