Reklama LRT: rodyti negalima uždrausti

LRT_logo_2012

Ne tik media

agenūrų tarpe netyla kalbos ir spekuliacijos klausimu: ar

nacionalinis transiliuotojas turi teisę gauti pajamų iš reklamos?

Ir dažniausia šis klausimas vėl iškyla prieš rinkimus, esą norėdami išlikti nepriklausomi nuo politikų valios, LRT turėtų gauti užtikrintą ir pakankamą finansavimą. LRT reklamos pajamos, preliminariu mano vertinimu, sudaro tik kokius 20-30% visų pajamų. Ar sektinas pavyzdys – Estijos nacionalinis transiliuotojas, kuriame nėra komercinės reklamos, o beveik 30 mln. eurų finansuojama iš šalies biudžeto. Kokie už ir prieš?

  • Konkuruojantys TV kanalai mielai pasidalintų LRT skiriamą reklamos rinkos dalį;
  • Tačiau reitingai – pagrindinis

    reklamos pajamų variklis. Jei nebereikės rinkti reitingų – kam tada stengtis patraukti žiūrovą?

    Juk turime jau nekomercinį LRT Kultūra, kurio reitingai nespindi..

  • Visiškas kanalo finansavimas biudžeto lėšomis padarytų kanalą nepriklausomu nuo politikų įtakos. Hmm.. ar tikrai?
  • O galbūt kanalas be reklamos pritrauktų daugiau žiūrovų?

Taigi klausimų daug, atsakymų mažai.  Tad ar kiekvienas iš mūsų sutiktų kasmet mokėti papildomus 5 Lt kasmet, kad per LRT būtų rodoma tik socialinė reklama?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *