Reklamos rinkos koncentracija

Nauji vėjai reklamos rinkoje. Nespėjus delfi.lt pranešti apie dalies Adnet Media akcijų nupirkimą, rinkoje kilo sambrūzdis – kas toliau? Kuo toliau – tuo įdomiau! Media agentūros ir reklamuotojai buvo informuoti, jog: UAB “TELE-3” tapo oficialiu žiniasklaidos koncerno „Baltic media group“ valdomų kanalų reklamos pardavėju! Bendradarbiavimas prasideda www.saleshouse.lt, tačiau kuo jis baigsis? Rinkoje kurį laiką sklando gandai, jog MTG grupė aktyviai dairosi naujų pirkinių, ar Baltic media group (ex-Shibsted grupė) bus vienas iš jų? pagrindinių kanalų (TV3, PHR, 15min.lt, Žmonės) tikslinės auditorijos daugiau mažiau panašios..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *