Reklamuojami įrašai Facebooke

Nors Facebook teigia, kad pasikeitimų Jų sistemoje nėra ir tik keičiasi pateikimo tipas, visgi reklamuotojams atsiranda naujų galimybių pasiekti savo auditoriją. Dalis facebook įrašų, kuriuos Jūs parašote, yra matomi tik daliai žmonių, nes jie gali būti tuo metu neprisijungę prie facebooke, gali turėti daug draugų ir tiesiog Jūsų įrašas pasimes didelio aktyvumo sraute. Facebook naudoja EdgeRank, kad išreitinguotų įrašus, tačiau su “promoted posts” turite galimybę užgarantuoti, kad Jūsų įrašai bus matomi vartotojų naujienų sraute. Keletas svarbių dalykų apie “Promoted posts”: galimi tik puslapiams, kurie turi daugiau nei 400 “like”. galite reklamuoti įrašus, ne senesnius nei 3dienos Po įrašu spaudžiate “Promote”, nurodote skiriamą biudžetą (matote, kiek vidutiniškai pasieksite vartotojų): pradėjus reklamuoti įrašą, jį bet kada galite sustabdyti ar pakeisti skiriamą biudžetą įrašas turės “sponsored” žymą: galėsite matyti detalią statistiką Facebook reklamų paskyroje ir trumpą statistiką prie įrašo: “Sponsored posts” tinkama priemonė reklamuoti įrašus, kurie skatina įsitraukimą, dienos pasiūlymus ir akcijas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *