TNS neurorinkodaros tyrimai

neuromarketing

Pasak naujienų portalo delfi.lt, Rinkos tyrimų įmonė TNS LT pradeda teikti neurorinkodaros analizės paslaugas. Kaip nurodo bendrovė, tokio tyrimo metu, pasitelkus medicinoje naudojamas technologijas, stebimas ir fiksuojamas žmogaus smegenų aktyvumas, akių judesiai ir kūno reakcijos į jam perduodamas įvairias žinutes, garsą, vaizdą ir kt. Ši priemonė skirta nustatyti tikslų komunikacijos ir reklamos poveikį vartotojams. Nors iš pirmo žvilgsnio tai įdomu tik kūrybininkams, tačiau ne paslaptis, jog į media agentūros specialistų nuomonę taip pat atsižvelgiama pakankamai dažnai.

„Neurorinkodaros paslauga turėtų

kilstelėti šalies tyrimų rinką į aukštesnį lygį. Ši sprendimas, kuriam naudojamos pažangiausios technologijos, suteiks galimybę reklamos kūrėjams prasiskverbus į vartotojo pasąmonę ne tik sužinoti tikslią jų reakciją į reklamą, bet ir paversti ją kiek įmanoma veiksmingesne. Tuo
<
metu reklamos užsakovai galės jaustis tikri, kad jų investicijos į reklamą bus nukreiptos tinkama linkme“, – teigia TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.

Šiuo metu TNS LT kartu su partneriais ruošiasi atlikti pirmuosius neurorinkodaros tyrimus Lietuvos reklamos rinkoje. Juos vykdys atskiras tam parengtų kompanijos neurorinkodaros specialistų skyrius.

Šio tyrimo metu naudojamas specialus medicininis įrenginys, kuris fiksuoja žmogaus kūno reakcijas ir impulsus, kurie vėliau apdorojami pagal specialią metodologiją. Prognozuojama, kad šis tyrimas bus ypač aktualus gėrimų, telekomunikacijų, finansų, greito vartojimo paslaugų ir prekių, socialinės atsakomybės reklamos kūrėjams ir užsakovams.

„TNS Global” tinkle neurorinkodaros tyrimas pirmiausiai įdiegtas Didžiojoje Britanijoje. Baltijos šalyse jis startavo Estijoje, kur pradėtas taikyti nuo šių metų.

Šaltinis: www.delfi.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *