Veidų skenavimo technologija

Mažmeninės prekybos milžinė „Tesco“  sukūrė veidų skenavimo technologiją, kurią nusprendė išbandyti savo degalinių tinkle. Technologijos veikimo principas yra toks, jog prie reklaminių ekranų pritaisytos kameros galės atpažinti kas stovi priešais ekraną, t.y. technologija galės nustatyti kliento lyti bei apytikslį amžių, o technologija atitinkamai parinks reklamą pagal priskirtą tikslinę grupę. Visa tai ketinama pritaikyti 450 degalinių, o jei technologija pasiteisintų svarstoma ją įdiegti ir bendrovės prekybos centruose. Tiesa, technologija susilaukė ir neigiamų atgarsių dėl privatumo ir etikos principų. Reklamuotojas privalės pranešti klientams, jog jis naudoją šią technologiją, o klientas turės patvirtinti, jog su tuo sutinka. Kompanijos atstovai tvirtina, jog klientų privatumas nebus pažeistas, nuotraukos ir duomenys nebus saugomi ar naudojami kitiems tikslams, išskyrus nustatyti amžių bei lytį. Kita vertus panaši technologija jau seniai naudojama socialiniuose tinkluose, kur reklamuotojai naudoja vartotojų duomenys tam, kad parinktų tinkamą reklamą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *