Kaip „Snapchat“ klasifikuoja žemėlapio turinį


Neseniai „Snapchat“ pridedant reklamuojamas vietas kaip reklaminę parinktį „Snap“ žemėlapyje, gali būti verta susipažinti su tuo, kaip programa įvertina turinį, kurį ji pabrėžia kiekvienam žemėlapio ekrano vartotojui, o tai galėtų padėti pagerinti jūsų poveikį vartotojams.

SNAP pateikia išsamius visų jo paviršių paaiškintojus ir tai, kaip jis įvertina kiekvieno turinį, įskaitant įvairius patarimus, kurie galėtų pagerinti jūsų supratimą.

„Snap“ žemėlapiui SNAP pateikia tris pagrindinius užrašus:

  • „Snapchat“ naudoja žmogaus nuosaikumą, kad nuspręstų, koks turinys gali būti rodomas „Snap“ žemėlapyje. “Mūsų automatizavimo įrankiai yra mokomi aptikti ir pašalinti ir (arba) pašalinti turinį pažeidžiant mūsų sąlygas. Žmonių moderatoriai yra mokomi daryti tą patį, pavyzdžiui, kai žemėlapyje pranešama apie turinį arba eskaluojami žmonėms peržiūrėti mūsų automatizavimo įrankius. Mes taip pat nustatėme techninę kontrolę, kad vartotojų turinys būtų apribotas nuo jautresnių vietų, tokių kaip mokyklos, ligoninės ir suaugusiųjų vietos, rodomos žemėlapyje. “
  • „Snapchat“ naudoja susijusius snapus iš netoliese esančių vietų, kad pateiktų žemėlapių sąrašų kontekstą. „Pavyzdžiui, jei kas nors įkelia, kad jie valgo mėsainį, mes galime jį pažymėti, kad jis galėtų pasirodyti su kitu maisto turiniu arba gali būti susijęs su mėsainių restoranu“. Tai taip pat prižiūri žmonių moderatoriai.
  • „Snap“ žemėlapyje rodoma informacija, pagrįsta atnaujinimu, ir remiantis jūsų veikla: „Pavyzdžiui, kai žiūrite miesto istorijas Londone, labiau tikėtina, kad pamatysite istorijas, kurios neseniai buvo paskelbtos Londone. Priešingai, jei patikrinsite įvykius ar populiarias vietas žemėlapyje, turinys parodytas chronologine tvarka, tai reiškia, kad pamatysite naujausią turinį paskutinįjį. “ Tuo tarpu padėkite istorijas, yra reitinguojami apie tai, kiek žmonių palankiai įvertino kiekvieną įrašą. „Snap“ taip pat išryškins jūsų vietas, kurias neseniai aplankė jūsų draugai, parodydami jums savo snapelius, kurie buvo pažymėti vietomis.

Taigi, jei norite maksimaliai padidinti savo „Snap“ žemėlapių sąrašą, taip SNAP nusprendžia, ką parodyti kiekvienam vartotojui, o tai galėtų padėti nukreipti jūsų mąstymą, kaip optimizuoti šį turinį.

Aš turiu omenyje, kad tai daugiausia nėra kažkas, ko galite paveikti, bent jau kalbant apie turinio reitingą ir rodymą, nes jis pagrįstas įvairiais kintamaisiais veiksniais. Bet jei jūs norėjote patobulinti jūsų parduotuvės sąrašo rodomo turinio pristatymą, galite paprašyti žmonių įsitraukti į jūsų vietos istorijos įrašus ir (arba) pažymėti jų snapus su vieta.

Ir vėl, nes neseniai SNAP sukosi PASKIRTINĖS VIETOS, tai gali būti papildomas reklaminis aspektas.

„Snapchat“ sako, kad daugiau nei 350 milijonų „Snapchatters“ kiekvieną mėnesį naudoja „Snap“ žemėlapį, todėl jis taip pat turi palyginti didelę auditoriją.

Įdomios pastabos bet kuriuo atveju.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -