„Reddit“ paskelbė naują tiriamąjį dokumentą, kuriame nagrinėjami AI priėmimo iššūkiai ir rinkodaros specialistų veiksmingas AI panaudojimas, remiantis jos bendruomenės įžvalgomis.
21 puslapio ataskaita, paskelbta bendradarbiaujant su „GroupM“ ir WPP, pateikia įžvalgos apie pagrindinius platesnio AI priėmimo iššūkius, pagrįstus „Reddit“ bendruomenės įžvalgomis. Kitaip tariant, kaip geriausiai panaudoti AI savo rinkodaros informavimo srityje, neišjungdami auditorijos.
Kuris kelia susirūpinimą, nes nors naujausia AI įrankių banga suteikia galimybę įvairioms naujoms funkcijoms, kai kuriems žmonėms nepatinka, pavyzdžiui, AI vaizdų ir vaizdų dirbtinumas. Taigi jie iš tikrųjų gali būti neigiami, kai naudojami be tinkamo svarstymo.
Taigi, ką reikia atsižvelgti?
Visą ataskaitą galite atsisiųsti čia (su prisiregistravimu el. Paštu), tačiau šiame įraše apžvelgsime keletą pagrindinių pastabų.
Pirmiausia, ataskaitoje nagrinėjama, kaip vartotojai žiūri AI ir naujausių AI įrankių pranašumus:
Kaip matote, duomenys pabrėžia ir teigiamus AI įrankių teigiamus, ir neigiamus dalykus, skirtinguose kontekstuose. Pvz., PG įrankiai, pavyzdžiui, padeda supaprastinti kasdienines užduotis, tačiau vartotojai ir toliau atsargiai vertina savo duomenų dalijimosi su šiomis sistemomis padarinius saugumui, tuo tarpu AI įrankiai taip pat gali jaustis įkyriai ir gali turėti įtakos išorinės jėgos.
Pastarasis jaučiasi kaip labiau suderintas kalbėjimo taškas nei plačioji vieša pastaba, tačiau yra aiškių problemų, kaip technikos milžinai kuria AI įrankius, ir kaip tai susiję su jų atsakymų šališkumu.
Tai yra pagrindinės kliūtys, kurias AI teikėjai ir įmonės, norinčios su jais dirbti, turi įveikti, kad būtų užtikrinta daugiau patikinimo ir maksimaliai padidintų naudojimą.

Ataskaitoje taip pat nagrinėjami labiau filosofiniai klausimai apie AI ir kaip jie gali paveikti įvaikinimą.

Tai yra keletas įdomių ir informuotų pastabų, kurios galėtų padėti geriau suprasti pagrindinius AI priėmimo dvejones ir tai, kaip galite užtikrinti platesnį savo AI įrankių pasirinkimą.
Ir daugelis kompanijų dabar nori integruoti AI elementus. Naujausia AI banga paskatino daugelį prekės ženklų apsvarstyti, kaip jie gali naudoti šias priemones naudodamiesi savo klientams, todėl tai yra keletas gerų užrašų ir įžvalgų, į kurias reikia atsižvelgti jūsų požiūriu.
Iš esmės naudingumas užkariauja visus, tačiau užtikrinant, kad jūs padengsite visas pagrindines bazes, būtina optimaliai imtis.
Čia galite patikrinti „Reddit“ AI priėmimo apžvalgos vadovą čia.