„YouTube“ praneša apie išplėstą „hype“ testavimą, naujų azartinių lošimų turinio apribojimus


„YouTube“ išplėsta savo „Hype Creator“ amplifikacijos parinktis, tuo pačiu atnaujina savo turinio su lošimais politiką, kad būtų galima apriboti lošimų reklamos rūšis, kurios gali būti parodytos jaunesniems vartotojams.

Pirmiausia, „Hype“, naujas „YouTube“ metodas, skirtas parodyti peržiūrėtojo balsuotą turinį iš kylančių žvaigždžių programoje.

Iš pradžių paskelbta dar rugsėjį, hype e„Nables“ žiūrovai „hipe taškus“ skirti vaizdo įrašams iš kylančių kanalų, kurie tada gali padėti tiems klipams pasiekti daugiau pasiekimų atsižvelgiant į tą susidomėjimą.

Kiekvienam vartotojui yra skirtas tam tikras skaičius „hype taškų“, skirtų priskirti klipams per savaitę, o tai teoriškai turėtų būti naujas būdas sustiprinti kylančius kūrėjus.

„YouTube“ pamažu kaupia hipe į daugiau regionų, o praėjusią savaitę jis taip pat pradėjo pradinį mokamų hipe taškų testą Turkijoje.

Ir dabar tai taip pat įgalina Brazilijos kūrėjus Tvarkykite „Hype“ ir „Hype“, „Studio Mobile“ „Android“.

„YouTube Hype“

Iki šiol ši funkcija buvo prieinama tik „Studio Web“. Išplečiant tai į mobilųjį telefoną, bus daugiau lankstumo tvarkant jūsų kanalo „Hype“.

„YouTube“ sako, kad ateinančiais mėnesiais ji ir toliau plėstųsi daugiau regionų.

Kitame fronte „YouTube“ taip pat atnaujina savo turinio su lošimais politiką ir lošimų skatinimą paaugliams.

Kaip „YouTube“:

„Nuo 2025 m. Kovo 19 d. Mes stipriname savo esamą politiką, susijusią su internetiniais lošimais. Šiuo metu mes neleidžiame žiūrėti žiūrovų į lošimų svetaines ar programas, kurių nėra sertifikuota „Google“. (Nuo 19 -osios) Ši politika taip pat apims URL, nuorodos, įterptos į vaizdus ar tekstą, ir vaizdiniai ekranai, įskaitant logotipus ar žodines nuorodas, o turinio, žadančio garantuotą grąžą, taip pat gali būti pašalintas, neatsižvelgiant į tai, ar „Google“ patvirtino internetinių lošimų svetainę, ar programą. “

Taigi „Google“ siekia dar labiau apriboti su lošimais susijusio turinio reklamą, kad apsaugotų jaunesnius vartotojus, įgyvendindama papildomus šių apribojimų apribojimus.

„YouTube“ papildomai pažymi, kad turinys, nepažeidžiantis jo bendruomenės gairių, tačiau vis tiek yra internetinių kazino svetainių ar programų vaizdai ar akcijos, taip pat gali būti ribojama.

„Tai reiškia, kad internetinių azartinių lošimų turinys, išskyrus internetinius sporto lažybas ir asmeninių lošimų vaizdavimus, nebus matomi pasirašytiems vartotojams ar vartotojams iki 18 metų.“

Lošimų reklamos ypač tapo sporto aprėptimi, ir kartais gali būti be galo daug, kad pamatytumėte tiek daug susijusio turinio. „YouTube“ atnaujinimas gali būti svarbus žingsnis nustatant tokią ekspoziciją ir galimai apsaugoti jaunesnius vartotojus nuo žalos.

Pagaliau „YouTube“ taip pat pridėjo atnaujintą Patarimai, kaip apsipirkti „YouTube“ pagalbos kūrėjams.

„YouTube“ pirkinių patarimai

Atnaujintoje apžvalgoje yra daugybė pastabų, kaip maksimaliai padidinti pirkinių sąrašus programoje, su vaizdinėmis pagrindinių produktų rodymo elementų apžvalgomis.

Kai kurie patogūs atnaujinimai, kurie gali dalyvauti jūsų „YouTube“ turinio planavime.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -