„Instagram“ dalijasi ritinių skelbimo patarimais NYC kūrėjų renginyje


Tai yra pedantiškas taškas, o gal ir smulkus, nors bet kuriuo atveju tai vis dar yra svarbi pastaba socialinės žiniasklaidos rinkodaros specialistams.

Praėjusių metų gegužę „Instagram“ vadovavo kūrėjui net Niujorke, kuriame jis pasidalino daugybe patarimų, kaip maksimaliai padidinti turinio našumą ir pagerinti jūsų klipų pasiekiamumą.

IG pristatė tame renginyje, kuri buvo ši skaidrė, kurioje apibendrinta dauguma „Topline“ užrašų.

Kaip matote, mažiau nei prieš metus, „Instagram“ pažymėjo, kad reikia vengti 90 sekundžių+ ritinių, nes tuo metu IG, pasak IG, ji nustatė, kad vartotojai mažiau domėjosi ilgesnėmis ritėmis, todėl jie jų nerekomendavo kaip plačiai.

Tai prasminga, išskyrus tuos atvejus, kai šių metų sausį IG ieškojo būdų, kaip kovoti

Kaip paaiškinta „Instagram“ vyriausiasis Adomas Mosseri Tuo metu:

„Nuo šiandien galite įkelti ritinius į„ Instagram “iki trijų minučių trukmės. Dabar, istoriškai, praėjo tik 90 sekundžių, ir taip yra todėl, kad mes norėjome sutelkti „Instagram“ į trumpos formos vaizdo įrašus, o ne į ilgos formos vaizdo įrašus. Bet mes girdėjome daugybę daugelio jūsų kūrėjų atsiliepimų, kad 90 sekundžių yra tiesiog per trumpos, todėl tikimės, kad padidėjęs šis ribojimas iki trijų minučių padės papasakoti istorijas, kurias tikrai norite pasakyti. “

Taigi dabar vartotojams viskas gerai su ilgesnėmis ritėmis? Gerai tada.

Ir šiandien, net ir Niujorke, IG pasidalino šiomis pastabomis:

„Instagram“ nefiltruotas

Tai yra tas pats sąrašas, kuriuo jis pasidalino praėjusiais metais, su vienu pakeitimu: dabar neturėtumėte skelbti ritinių ilgiau nei 3 minutes.

Techniškai tai susiję su „Instagram“ algoritminėmis rekomendacijomis, nes IG pernai nerekomendavo ritinių ilgiau nei 90 sekundžių, bet dabar taip yra. Šia prasme patarimai yra prasmingi, tačiau manau, kad juokinga, kad „Instagram“ bandė tai apibrėžti kaip vartotojo pasirinkimo problemą, o ne tai, kad iš tikrųjų lemia tai, ko nori pats IG.

„Instagram“ dabar nori, kad jūs paskelbtumėte ilgesnį turinį, todėl jis gali geriau konkuruoti su kitomis programomis. Taigi dabar ilgesni klipai yra tinkami, tačiau tai neturi nieko bendra su auditorijos paklausa, pasirinkimu ar dar kuo nors.

Tai dar vienas priminimas, kad pačios programos diktuoja tendencijas ir keičiasi per tai, ką jie pasirenka sustiprėti, o tai dažnai daro tiek pat įtakos, kiek pats bendras turinys.

Geriausia suderinti su naujausiomis jų užgaidomis.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -