„LinkedIn“ ir toliau prideda Europos vartotojus


Remiantis naujausia ES atskleidimo ataskaita, „LinkedIn“ šiek tiek padidėjo ES vartotojų padidėjime praėjusių metų antroje pusėje, o programos vartotojai pranešė taip pat padidėjo sukčiai ir netikrūs profiliai.

Pagal ES skaitmeninių paslaugų įstatymą (DSA) visos paskirtos didelės internetinės platformos turi suteikti įžvalgos apie jų naudojimo ir moderavimo pastangas regione kas šešis mėnesius.

„LinkedIn“ paskelbė savo naujausią ataskaitą anksčiau šią savaitę, pateikdama mums keletą papildomų pastabų apie bendrą naudojimą ir vykdymą, kurie pateikia daugiau realių duomenų nei „LinkedIn“ ribotos veiklos ataskaitos.

Pirmiausia, aktyviems vartotojams. Antroje 2024 m. Pusmetyje „LinkedIn“ praneša, kad ji buvo 52 mln. Aktyvių vartotojų, o 142 mln. Registravo vizitus.

Tai šiek tiek padidėjo 51,9 mln. „LinkedIn“, apie kuriuos pranešė spalio mėnesį, nors „LinkedIn“ taip pat pranešė apie 4 milijonus vartotojų padidėjimo ankstesnėje ataskaitoje ir 2,7 milijono vartotojo padidėjimo ataskaitoje prieš tai.

Taigi laikui bėgant „LinkedIn“ įtraukia aktyvesnius regiono vartotojus, nors per pastaruosius šešis metų mėnesius ji lėtai.

Šie skaičiai taip pat yra vertingi, kad tai suteikia mums faktinį „LinkedIn“ aktyvių vartotojų skaičiavimų vaizdą, o ne į visus narius, kuriuos jis nori pranešti.

„LinkedIn“ narių žemėlapis - 2025 m. Sausio mėn

Kaip matote, „LinkedIn“ šiuo metu vertina tai, kad turi daugiau nei milijardą narių, tačiau „nariai“ (ty žmonės, kurie pasirašė sąskaitą), o „aktyvūs vartotojai“ yra labai skirtingi dalykai, ypač atsižvelgiant į reklamuotojo perspektyvą.

Iš esmės vertingiau žinoti, kiek iš šių „narių“ iš tikrųjų naudoja programą kiekvieną dieną ar mėnesį.

Vėlgi, „LinkedIn“ tuo nesidalija, tačiau remiantis savo pranešta ES narių grafu (184 mln.) Ir aktyviais vartotojų duomenimis, pateiktais kaip DSA įsipareigojimų (52 mln.) Dalis, mes žinome, kad tik 28% „LinkedIn“ auditorijos Europoje būtų laikomi „aktyviais vartotojais“.

Jei tai galioja kitus regionus, tada „LinkedIn“ mėnesinis aktyviųjų vartotojų skaičius yra labiau kaip 280 milijonų, o ne jo milijardo narių antraštės.

Galbūt JAV mato daugiau naudojimo, o gal tai labiau panašu į 300 milijonų iš viso. Tačiau palyginti, aktyvi „LinkedIn“ įsitraukusi auditorija yra daug artimesnė „Reddit“ (189m Mau) auditorijai nei didesnės platformos, tokios kaip „Instagram“ (1B) ar net X (570m) ir „Pinterest“ (553 m).

Verta atkreipti dėmesį į jūsų vertinimą.

Kalbant apie šlamšto ir netikrų paskyrų, „LinkedIn“ taip pat pastebėjo padidėjimą nuo paskutinės ataskaitos, kai vartotojų šlamšto pranešimai yra 11 000 ir pranešta apie 13K padidėjusį netikrų profilių padidėjimą.

„LinkedIn DSA“ ataskaita - 2024 m. Vasario mėn

Tačiau dėl to nebuvo padaryta reikšminga kiekvieno vykdymo priemonės, taigi santykinai santykinai bendras poveikis buvo nedidelis tyrimams. Tačiau padidėjęs „LinkedIn“ dėmesys taip pat neišvengiamai padidins šlamšto veiklą, ir tai yra dar vienas elementas, kurį reikia žiūrėti šiuose pranešimuose.

Verta paminėti, kad „LinkedIn“ tuo laikotarpiu sumažėjo šlamšto ataskaitų sumažėjimas per savo automatinį aptikimo ir vykdymo procesą.

„LinkedIn“ DSA atskleidimas suteikia įdomios informacijos apie platformos augimą ir veiklą kartu su pagrindinėmis pastabomis apie faktinį naudojimą ir bendrą registraciją.

Ir tai galėtų padėti jums priimti labiau pagrįstus sprendimus apie jūsų „LinkedIn“ informavimą.

Čia galite perskaityti naujausią „LinkedIn“ DSA atskleidimo ataskaitą čia.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -