AI agentai yra supaprastinti daugybę rankinių užduočių


Vienas iš įdomesnių generatyvinės AI naudojimo atvejų yra jų programa AI „agentams“ arba programos, kurios naudoja AI, kad iš tikrųjų atliktų užduotis jums ir automatizuotų rezultatus.

Neseniai „Openai“ perėjo į šį kitą etapą su savo „operatoriaus“ agento projektu, kuris gali sąveikauti su kitomis svetainėmis, kad atliktų specifines jam priskirtas užduotis. Taigi, pavyzdžiui, jei norėjote rasti geriausias namų daržovių kainas, tada paprašykite jos atvykti į jūsų duris, nepadarę jokio kojos darbo, operatorius iš tikrųjų tai gali padaryti jūsų vardu.

Tai vis dar yra vykdomas darbas, tačiau konceptualiai kitas žiniatinklio sąveikos etapas gali būti botai, kalbantys su svetainėmis ir rasti geriausius pasiūlymus ir pasiūlymus, kurie atitiktų jūsų pomėgius.

Tai yra tik vienas iš būdų, kuriais atsidavę, AI varomi agentai galės atlikti užduotis, kurioms tradiciškai užtruko valandas (bent jau pora) tyrimų.

„Meta“ pabrėžė dar vieną įdomų naudojimo atvejį tą patį praėjusią savaitę, įraše apie tai, kaip futbolas (ar futbolas, atsižvelgiant į tai, iš kur esate) „Club Sevilla FC“ sukūrė pasirinktinį AI varomą procesą, pavadintą „Scout Advisor“, kuriame naudojamas „Meta“ lamos modelis, taip pat IBM Watson, kad atskleistų potencialų futbolo talentą, remiantis parametrų diapazonu.

Kaip paaiškinta meta:

„T.o Priimkite įdarbinimo sprendimus, „Sevilla FC“ reikėjo įvertinti tokias savybes kaip požiūris, atkaklumas ir lyderystė per daugybę skautų ataskaitų. Be skautų patarėjo, darbdaviai turėjo praleisti nuo 200 iki 300 valandų analizuodami vieną trumpąjį žaidėjų sąrašą, tačiau dabar „Sevilla FC“ verbuotojai gali tiesiog užduoti „Scout Advisor“ klausimą apie futbolo talentą, kurio jie nori pamatyti atitinkančių žaidėjų sąrašą, įskaitant tikslias AI generuotas jų veiklos santraukas. IBM „Watsonx“ ir „Meta“ lama įgalina „Sevilla FC“ užpildyti atotrūkį tarp tradicinio į žmogų orientuoto ir duomenų pagrįsto skautų, nustatant ir apibūdinant potencialius įdarbinimus“.

Vėlgi, tai nebus tobula, tačiau įdomu atsižvelgti į papročių, apsiribojančių AI varomų įrankių potencialą, kuris gali palengvinti konkretesnes užduotis ir sutaupyti daug darbo valandų, gaudami mažesnius elementus tam tikrame procese.

Tą patį galima pritaikyti socialinės žiniasklaidos rinkodarai ir atskleisti perspektyvas naudojant AI įrankius.

Norėdami tai išbandyti, paprašiau „ChatGpt“ sukurti socialinės žiniasklaidos žvalgymo programą, kuri leistų man sudaryti pasirinktinius galimų perspektyvų sąrašus, pagrįstus jų socialinės žiniasklaidos įrašais, informacija jų BIOS, naujausia veikla, vieta, demografinė informacija ir kt.

Tai man davė programos „Python“ kodą, kuris nuskaitys socialines platformas (atsižvelgiant į kiekvieno apribojimus) ir išanalizuos vartotojo turinį, tada pateiks informacijos suvestinę, skirtą vizualizuoti ir filtruoti tą informaciją.

Aš atlikau modeliavimą repite, kuris man pateikė pagrindinę duomenų, kuriuos jis galėtų pateikti, apžvalgą:

Dabar tai yra X specifiniai duomenys, kurie gali būti ne tokie vertingi, kaip kadaise šiuo atžvilgiu, tuo tarpu tai taip pat yra labai paprastas pavyzdys, o ne būti „agento“ lygiu. Bet jūs galite pamatyti, kaip lengvai galite sukurti sudėtingesnę sistemą, pagrįstą šiomis priemonėmis, kuri tada leistų jums automatiškai pridėti perspektyvų duomenis į savo duomenų bazę, pateikti pagrindinių diskusijų suvestine savo nišoje, pabrėžti kylančias tangentines tendencijas ir pateikti jų pagrįstus turinio pasiūlymus ar net sugeneruoti visas kūrybines galimybes, susijusias su rezultatu ir pan.

Turėdami prieigą prie atitinkamų API raktų ir kai kurių pagrindinių kodavimo žinių, galėtumėte sukurti pasirinktinį žvalgymo įrankį, kuris sutaupytų daugybę tyrimų laiko, remiantis jūsų pačių apibrėžtais parametrais, susijusiais su jūsų tiksliniais klientais.

Tai gali būti ne visiems, nors taip pat yra įrodymų, leidžiančių manyti, kad patys pasikliauti kiekvienos platformos AI įrankiais gali duoti geresnių rezultatų, nei apriboti juos jūsų pačių perspektyviais parametrais. Tačiau esmė ta, kad AI agentai netrukus suteiks daugiau galimybių daugiau nuveikti per trumpesnį laiką, per labai specifinius pasirinktinius nustatymus.

Kuris yra daug vertingesnis AI naudojimo atvejis, nei, tarkime, sugeneruoti save kaip viduramžių riterį, ar svetimą, ar bet ką, kas rodo „Meta AI“ kvailų raginimų, nurodytų.

Ir nors šios sistemos vis dar yra linkusios į klaidas arba „haliucinacijas“, kaip labiau patinka kūrėjai, galite pamatyti, kaip šie įrankiai, tinkamose rankose ir tinkamos informacijos, gali būti labai vertingos daugelyje kontekstų.

Triukas yra prieigos prie duomenų ir gaukite tiesioginę informaciją iš kiekvienos platformos už prieinamą kainą jūsų verslui. Tai nebus lengva, nes prieiga prie duomenų bus brangesnė kiekvieną dieną, tačiau skirti AI agentai galėtų pateikti visus naujus būdus, kaip stebėti žiniasklaidą ir atskleisti galimybes.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -