„Tiktok“ pateikia patarimų, kaip sukurti įtrauktus nuotraukų įrašus


Ieškai daugiau būdų, kaip sudominti savo „Tiktok“ pasekėjus?

Galbūt vis dar gali būti verta išbandyti vaizdo įrašus, o norint padėti „Tiktok“ neseniai paskelbė savo nejudančių vaizdų įrašų apžvalgą ir tai, kaip galite juos naudoti geriausiu efektu.

Kaip paaiškino Tiktok:

„Tiktok“ nuotraukų paskelbimo funkcija leidžia susisiekti su savo bendruomene, pasidalydami statiniais vaizdais, kuriuos žiūrovai gali perbraukti savo tempu. Kaip leidėjas ar prekės ženklas, jūs turite prieigą prie aukštos kokybės vaizdų, kurie gali sužavėti jūsų stebėtojus, ir šis turinio formatas yra puikus būdas parodyti jūsų prekės ženklo vaizdus. “

„Tiktok“ nuotraukų paskelbimo vadove yra visa apžvalga, kaip bendrinti vaizdo įrašus, ir įvairius elementus, kuriuos galite įtraukti į kiekvieną.

„Tiktok“ taip pat apėmė daugybę „viešai neatskleistų patarimų“, kurie padėtų jūsų įrašams išsiskirti, įskaitant:

  • Jūsų pavadinimas gali vaidinti svarbų vaidmenį pritraukiant žmones atkreipti dėmesį į jūsų įvaizdžio rinkinius
  • Pabandykite papasakoti istoriją su savo vaizdais ir naudokite tekstą ekrane ir garso įrašą, kad priverstų žiūrovus perbraukti
  • Pateikite tiesioginį raginimą veikti, kad būtų skatinamas žiūrovo įsitraukimas ir atsakymas

Tiktok konkrečiai pažymi svarbų vaidmenį, kurį aprašymai skatina susidomėjimą nejudančiais vaizdo įrašais:

Parašykite aprašomuosius antraštes, kurios užtikrins, kad jūsų turinys populiarės mūsų paieškos sistemose. Kiekvienam įrašui galite turėti iki 4000 simbolių! Turėdami papildomą vietą, galite įtraukti daugiau pasakojimų ar tinklaraščio ilgesnių apžvalgų, patarimų, žinių ir įkvėpimų, leidžiančių gilintis į savo auditoriją.

Tiktok papildomai pažymi, kad turėtumėte ieškoti Norėdami maksimaliai padidinti atradimo vertę, naudokite įvairius raktinius žodžius, susijusius su jūsų turiniu ar savo prekės ženklu.

Galiausiai „Tiktok“ taip pat įtraukė populiariausių nuotraukų įrašų temų sąrašą, kuris padėtų nukreipti jūsų mąstymą:

  • Žmogaus susidomėjimo kūriniai-dalijasi asmeninėmis istorijomis, interviu ir užkulisiuose žvilgsniais.
  • Svarbiausi įvykiai – priartinkite savo bendruomenę prie savo prekės ženklo įvykių.
  • Memes – bakstelėkite į kultūrą arba sukurkite savo santykinį meme turinį, kad galėtumėte susisiekti su savo auditorija.
  • „Evolutions“ – leiskite auditorijai į kelionę ir parodykite konkretaus projekto, renginio ar prekės ženklo pažangą laikui bėgant.
  • Humoras – ši tema niekada nepavyksta, pasidalykite juokingų nuotraukų serija iš kampanijos šaudymo, nepavyksta iš naujausio sporto žaidimo ar bet ko, kas jūsų auditorijai keičia slinkties, kad juoktųsi.
  • Receptai-suskaidykite receptus į lengvai atliekamus veiksmus arba pasidalykite savo naujausių patiekalų grožiu nuotraukų serijoje.
  • Dalijimasis informacija – mokykite savo auditoriją informatyviais patarimais, gudrybėmis ir faktais.
  • Vadovai – duokite savo bendruomenei tai, ką jie gali užmegzti ne prie platformos su tokiais, kokie jie gali išbandyti namuose.
  • Suapvalinimai – sukurkite mėgstamų produktų, tendencijų ar akimirkų sąrašus ar kolekcijas arba naujausius renginius ar naujienas – parinktys yra begalinės!

Keletas patogių patarimų, kuriuos gali būti verta eksperimentuoti su „Tiktok“ turinio metodu.

Čia galite patikrinti visą „Tiktok“ nuotraukų įrašų apžvalgą.





Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -