Žiūrėk, aš suprantu, kad technologijų liaudis labai džiaugiasi generatyvine AI ir daugybe galimybių naudoti protingesnes mašinų mokymosi sistemas, kad būtų lengviau išplėstas atradimas iš viso interneto.
Aš suprantu entuziazmą, bet ar mums tikrai reikia AI padėjėjų absoliučiai visur?
Aš turiu galvoje, kad šiandien Acrobat atidaržiau PDF ir patekau į šį pranešimą:
Ar mums tikrai reikia AI asistento, kad būtų galima ieškoti failo?
Socialinės platformos taip pat įsitraukia į AI traukinį visur, kur tik gali, paskatindamos jus ieškoti, kurti, patobulinti ir pan.

Ir dažniausiai turiu klausimą „kodėl?“
Kodėl, Grokai, ar norėčiau, kad jūs „patobulintumėte“ mano įrašą iš naujo formuodamas jį, kad padarytumėte įspūdį, kad kažkas, turintis kokią nors kitą asmenybę, jį parašė?

Kaip ir socialinė žiniasklaida neturėtų būti susijusi su balsu ir suteikti galimybę visiems pasidalyti savo mintimis, nuomonėmis ir darbu su pasauliu?
Ar ne tai, ko mes norime, kad galėtume pamatyti, kokie žmonės aistringai, ir susisiekti su panašiais, panašiais žmonėmis?
Taigi, kaip mano pranešimų pertvarkymas į kitą balsu tai sustiprina?
Vienas iš naujausių AI atnaujinimų, kaip pažymėjo „AdWeek“, yra naujų paieškos raginimų pridėjimas įvairiuose socialinių programų elementuose, kurie leidžia greitai atlikti susijusias paieškas, kurias maitina AI įrankiai.

Šiame pavyzdyje „Instagram“ išbando išplėstas paieškos parinktis komentarų skyriuje, todėl galite greitai rasti daugiau susijusio turinio, pagrįsto AI nustatyta fokusavimo tema. Tai taip pat pateiks jums nuorodas iš visos žiniatinklio, susijusio su tema.
Gerai, tikrai, tai kažkas. Bet ar tai iš tikrųjų ką nors prideda prie socialinės žiniasklaidos patirties? Ar šios AI parinktys, kurios dauginasi ir mutuoja kiekvienoje socialinėje programoje, iš tikrųjų tobulina platformas, ar tai tik daugiau daiktų, kurie slenka priešais mūsų pavargusias akis mūsų socialinės žiniasklaidos srautuose?
Tai nereiškia, kad AI nėra naudinga, ir tikrai yra daugybė būdų, kuriais generatyvinė AI gali būti naudinga daugelyje programų.
Ar tai tikrai padeda socialinės žiniasklaidos kontekste? Ar žmonės iš tikrųjų moka už „X Premium“, kad jie galėtų naudoti „Grok“?
Aš turiu omenyje, kad įrodymai rodo, kad jie nėra, nes „X Premium“ vis dar stengiasi įgyti reikšmingą impulsą. Ir tai rodo čia platesnę užklausą, kad nors žmonės tikriausiai spustelėja kai kuriuos iš šių AI įrankių, pavyzdžiui, su meta, pavyzdžiui, teigdami, kad jo meta AI chatbot dabar yra labiausiai naudojama „AI Chatbot“ pasaulyje, esant 700 milijonų vartotojų. Atrodo, kad tai yra daug, tačiau ar šie žmonės iš tikrųjų vertinga panaudoti šias papildomas funkcijas ir ar AI įrankių išvestys iš tikrųjų atitinka socialinės žiniasklaidos naudojimą?
Aš manau, kad jie to nedaro, ir kad dauguma šių įrankių visai nėra papildomi ir yra tik užsikimšę socialiniuose tinkluose, kuriuose pilna AI šlaito, kartu suteikdami daugiau vektorių sukčiams sušvelninti žmones.
Man tiesiog atrodo taip keista, kad daugelį metų vartotojai skundėsi robotus ir šlamštą bei neigiamą poveikį, kurį kiekvienas padarė socialinės žiniasklaidos patirčiai. Tačiau dabar AI įgalino pakartotinai apibrėžti tai, ką reiškia „robotai“, o platformos juos pakartotinai vertina kaip teigiamą, dėl kurio visi turėtume jaudintis.
Bet turėtume? Ar mes?
AI robotai iš esmės yra netikslūs, nepatikimi ir sukuria nuosekliai keistus vaizdus, kurie yra nepaisantys ir dirbtiniai.
Tam tikrose programose aš esu skirtas naudoti AI varomus procesus, kad palengvintų išplėstą produktyvumą ir iš tikrųjų galimybes, viršijančias tai, kas buvo įmanoma praeityje. Aš tiesiog nesu įsitikinęs, kad jų priverstinis įterpimas į socialinės žiniasklaidos sritį yra grynoji teigiama.