Greitas pastaba apie „LinkedIn“ Prognozuojama auditorija, kuri naudoja AI modeliavimą, kad sukurtų auditorijos profilius, remiantis jūsų duomenų ir „LinkedIn“ įžvalgų deriniu.
Kaip paaiškino „LinkedIn“:
“Prognozuojamos auditorijos naudoja „LinkedIn“ AI, norėdama analizuoti platformos įsitraukimo duomenis, tokius kaip skelbimų įspūdžiai ir paspaudimai, kartu su pasirinktais pirmosios šalies ar trečiųjų šalių duomenimis (konversijų API duomenys, švino gen. Formos ir kt.), Nustatant modelius, elgesį ir panašias savybes, šis įrankis tada sukuria naują auditoriją, kuri prognozuojama imtis veiksmų panašiai kaip jūsų šaltinio duomenys. “.
Taigi, panašiai kaip „Meta“ pranašumas+ taikymas, nuspėjamoji auditorija remiasi jūsų pačių tiksline informacija, siekiant išplėsti tikslinių klientų telkinį ir gauti savo akcijas prieš daugiau žmonių, kurie greičiausiai reaguos, remiantis pačios „LinkedIn“ sistemine analize.
„LinkedIn“ pirmą kartą pradėjo numatomą auditoriją dar 2023 m., Tada praėjusiais metais pasitraukė iš savo „Lookalike Audits“ parinkties, naudodamos naują kombinuoto auditorijos duomenų metodą. Ir dabar „LinkedIn“ į nuspėjamąją auditoriją įtraukė keletą naujų elementų, kad jie būtų dar efektyvesni.
Nuo šios savaitės, Nuspėjamosios auditorijos dabar gali apimti įmonių sąrašus, kurie dar labiau išplės jūsų taikymo pajėgumus, o įvestys, kurias „LinkedIn“ AI gali naudoti norėdamas sukurti jūsų duomenis. Tai gali būti ypač vertinga B2B rinkodaros specialistams, įgalinant išimtis ir išplėstą verslo profiliavimą, pagrįstą „Performance Insight“.
Dabar taip pat galėsite pridėti retargetingo šaltinius, kurie rinkodaros specialistams suteiks dar daugiau galimybių sujungti savo duomenų šaltinius į rinkinį.
Tai yra geri atnaujinimai, kurie išplės jūsų galimybes naudoti automatinius „LinkedIn“ taikymo įrankius, kad būtų maksimaliai padidintas skelbimo našumas.
O kai AI skelbimų taikymo įrankiai dažnai duos geresnių rezultatų nei rankinė auditorijos pasirinkimas, remiantis išplėstu tikėtino auditorijos reakcijos supratimu, nauda gali būti reikšminga.
Iš tiesų, „Linkedin“ tai sako Ankstyvieji įvaikintojai, naudodamiesi prognozuojančiomis auditorijomis vadovaujantiems GEN tikslams, sumažino 21% išlaidų už gyventojus.
Gali būti verta apsvarstyti. Čia galite sužinoti daugiau apie „LinkedIn“ numatomą auditoriją.