„Meta“ kviečia daugiau reklamuotojų susieti savo „Google Analytics“ paskyrą


Po praėjusių metų integracijos su „Google Analytics“ integracija, „Meta“ dabar kviečia daugiau skelbimų paskyrų valdytojų susieti savo „Google Analytics“ duomenis į „Meta“ sistemą, kad būtų galima pateikti daugiau srauto įžvalgų, kad padėtų pagerinti AD našumą.

Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį dalijasi skaitmeninių skelbimų konsultantė Samantha Noble, kai kurie reklamuotojai dabar raginami prijungti savo „Google Analytics“ paskyrą į savo „Meta“ skelbimų tvarkyklės profilį per pranešimą apie iššokantįjį pranešimą „Ads Manager“.

Susiejimo procesas valdomas per „Meta Events Manager“, kur galite prižiūrėti integraciją į savo „Meta ADS“ paskyrą.

Tada, prisijungusi prie „Google Analytics“, „Meta“ sistema gali naudoti sujungtus „Google“ duomenis, kad nustatytų daugiau jūsų žiniatinklio srauto konteksto, kuris kartu su „Meta Pixel“ ir „Konversijų API“ galėtų padėti geriau suprasti pagrindinius jūsų kampanijų našumo tvarkykles.

Skelbimų valdytojai turi galimybę prisijungti „aLL eismo šaltiniai arba „Tik iš meta eismasTaigi jūs šiek tiek kontroliuojate įžvalgos, kurią meta gulėjo iš šio ryšio.

„Meta“ taip pat pataria, kad vadovai turėtų išlaikyti „ryšio kokybę“, užtikrindami, kad atitinkami įvykiai būtų pažymėti per nuorodą.

Ir kaip pažymi „Meta“, ši papildoma įžvalga galėtų padėti pagerinti jūsų rezultatus. Šių metų sausio mėn. Atliktame tyrime 1 075 AD sąskaitose Meta nustatė, kad pridedami GA4 duomenys padidino 5% konversijų pagerėjimą.

Tai yra reikšminga, o papildoma eismo įžvalga taip pat suteiks „Meta“ skelbimų sistemą, turinčią daugiau konteksto, kad laikui bėgant dar labiau patobulintų ir mokytų sisteminius rezultatus.

Aš turiu omenyje, kad ne visiems bus patogu susieti savo duomenų šaltinius ir leisti meta žvilgtelėti į jų svetainės pasirodymą. Tačiau tai yra prasminga tuo, kad suteiks išplėstinę įžvalgą apie tai, kaip jūsų kampanijos skatina srautą, ir tikslios veiklos rūšys, kurias vartotojai vėliau vykdo jūsų svetainėje.

Kuris vėlgi padės meta geriau suprasti skelbimų įsitraukimo elgesį ir pagrindinius elementus platesniu požiūriu, kuris skatina konvertavimą.

„Meta“ vis dar tai sukuria, todėl jis jums dar gali būti prieinamas. Bet tai dar vienas potencialus skelbimų patobulinimas, į kurį reikia atsižvelgti.

Daugiau apie „Meta“ integraciją su „Google Analytics“ galite perskaityti čia.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -