„Tiktok Tops“ atsisiuntimo diagramos vasario mėnesį, nepaisant mūsų atsisiuntimo draudimo


Taip, neatrodo, kad laikinas „Tiktok“ atsisiuntimų draudimas JAV neturėjo didelės įtakos programos pagreitį, remiantis naujausiomis programų atsisiuntimo diagramomis iš „AppFigures“.

Kaip matote, „Tiktok“ vasario mėn. Ir toliau viršijo bendras atsisiuntimo diagramas, po to, kai sausio mėn. Pamatė ir daugiausiai atsisiuntimų.

Nepaisant to, kad „Tiktok“ yra techniškai uždraustas JAV, dėl Senato patvirtinto išpardavimo įstatymo projekto, o tai reiškė, kad programą nebuvo galima atsisiųsti Amerikoje nei „iOS“, nei „Android“, nuo sausio nuo sausio 19 iki vasario 14 dienos.

Vasario viduryje, JAV Generalinis advokatas Pam Bondi pateikė oficialų teisinį patvirtinimą Abiem programų teikėjams, kad jie bus apsaugoti nuo bet kokio būsimo baudžiamojo persekiojimo, dėl to, kad „Tiktok“ leis likti prieinamais savo parduotuvėse, o tai vėl pamatė, kad jis vėl buvo prieinamas JAV.

Tačiau iš esmės atrodo, kad poveikis buvo minimalus, o „Tiktok“ pastebėjo padidėjusį atsisiuntimo pagreitį Pietryčių Azijoje, ypač Indonezijoje, o tai kompensuoja bet kokius galimus JAV augimo nuostolius.

Nors Pietryčių Azijos rinkos nėra tokios pelningos „Tiktok“. Platforma uždirba apie 40% visų savo pajamų iš skelbimų JAV, tuo tarpu ji taip pat įgauna pagreitį, kai Amerikos vartotojai apsipirkinėja programoje.

Taigi, nors bendras vartotojų skaičius išliko stabilus, jei ne išaugo tuo metu, kai amerikiečių vartotojai buvo nutraukti (pastaba: žmonės, kurie anksčiau atsisiuntė „Tiktok“, vis tiek galėjo jį naudoti šiuo laikotarpiu, jo tiesiog nebuvo galima atsisiųsti), jo pajamų skaičius greičiausiai būtų pasiekęs smūgį.

Tačiau ji siekia išplėsti savo pinigų gavimo postūmį į daugiau regionų, nes platforma neseniai išleido „Tiktok“ parduotuvę Meksikos mažmenininkams, o ji taip pat siekia pristatyti savo tiesioginių prekybos elementus prekės ženklams Europoje, Japonijoje ir Brazilijoje.

Bet jei norėjote sužinoti, kodėl „Tiktok“ atrodo taip beviltiškai likti JAV, nepaisant Kinijos vyriausybės pasipriešinimo JAV pastangoms priversti ją į Amerikos nuosavybę, todėl.

Kalbant apie kitas atsisiuntimo tendencijas, „ChatGpt“ šį mėnesį pakilo dviem vietomis, o „Threads“ išlieka populiarios „iOS“.

„Android“, ne tiek.

Kodėl taip būtų?

Aš manau, kad tai rodo regioninį populiarumą. „Android“ yra dominuojanti operacinė sistema Europoje, Azijoje, Afrikoje ir Pietų Amerikoje, o „iOS“ mato daugiau naudojimo Šiaurės Amerikoje ir Okeanijoje. Manoma, kad šie duomenys leistų manyti, kad gijos pastarosiose rinkose įgauna daugiau traukos, bet mažiau kituose regionuose.

Bet vėlgi, „Threads“ vadovas Adamas Mosseri neseniai pažymėjo, kad „Threads“ Japonijoje sekasi „nepaprastai gerai“, todėl atrodo, kad bent kai kuriose „Android“ dominuojančiose rinkose pastovus augimas.

Tik ne visi jie, matyt. „Threads“ šiuo metu sėdi 22 vietoje „Android“ atsisiuntimo diagramoje.

Išskyrus tai, „Meta“ ir toliau dominuoja, „Deepseek“ pasitraukė iš viršutinių atsisiuntimų diagramų, o „Temu“ susidomėjimas išliko stabilus (pigūs ritmai gerai, jei tai pakankamai pigu).

Keletas įdomių pokyčių platesnėje socialinės žiniasklaidos aplinkoje, tačiau šį mėnesį nėra didelių svyravimų.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -