Kaip mažos ir vidutinės įmonės gali sukurti prekės ženklą „LinkedIn“ (Infographic)


Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.

„LinkedIn“ pasidalijo keletu naujų įžvalgų apie tai, kaip mažos ir vidutinės įmonės gali maksimaliai padidinti savo sėkmę programoje, sukurdamos patikimą ir patikimą buvimą, reguliariai skelbdamos ir įtraukdamos, o tai išplės jūsų tinklą ir suteiks daugiau galimybių.

„LinkedIn“ SMB vadovas apima veiksmingo „LinkedIn“ buvimo kūrimo pagrindus, įskaitant:

  • Dalijimasis pramonės įžvalgomis ir patirtimi, siekiant sukurti lyderystę ir pasitikėjimą
  • Atitinkamų produktų ir įžvalgų demonstravimas vaizdo įrašų įrašais
  • Darbuotojų gynimo plano kūrimas, siekiant išplėsti savo LinkedIn įmonės puslapį
  • Reklama „LinkedIn“, kad pasiektų atitinkamus sprendimus priimančius asmenis.

Keletas gerų patarimų, ir su vaizdo įrašų įrašų bendrinama 20 kartų daugiau nei bet kurio kito turinio tipo, tai yra pagrindinis jūsų turinio strategijos aspektas.

Šios pastabos gali nukreipti jus teisingu keliu 2026 m.

LinkedIn SMB infografija



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -