Meta leis jums neįtraukti terminų iš AI kopijavimo kartų


„Meta“ pateikė dar vieną būdą reklamuotojams geriau nukreipti savo AI sukurtus skelbimus, o rinkodaros specialistai dabar gali išvardyti žodžius, kuriuos jie nori pašalinti iš AI sukurtos skelbimų kopijos.

Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį dalijasi „Meta ADS“ ekspertas Jonas Loomeris, „Meta“ dabar pridėjo naują „ribotų žodžių“ parinktį „Advantage+“ kampanijos sąrankoje, kuri leis jums užtikrinti, kad tam tikros terminai nebus įtraukti į jokias kopijas.

Kaip paaiškina meta:

Nurodykite, ar yra tam tikrų žodžių ar frazių, kurių nenorite rodyti AI sukurtame teksto parinktyse, ir mes juos pašalinsime „Advantack“+ kūrybinio teksto generavime.

Taigi, jei yra kokių nors žodžių ar aprašų, kurie, jūsų manymu, nėra tinkami jūsų prekės ženklui, dėl kokių nors priežasčių dabar galite pasakyti „Meta“ sistemai nenaudoti jų, kai ji pateikia alternatyvius jūsų skelbimo teksto variantus.

Atnaujinimas yra naujausias „Meta“ prekės ženklo valdymo parinkčių išplėtimas, skirtas jo AI skelbimų įrankiams, kuriuose taip pat yra pasirinktiniai prekės ženklo kūrimo parametrai, siekiant užtikrinti, kad jūsų prekės ženklo elementai išliks pastovūs savo „Visual AI“ kartose.

Tai taip pat dar vienas žingsnis link „Meta“ viso srauto AI sukuriamo skelbimų srauto, kuris galų gale galės sugalvoti visas skelbimų kampanijas, pagrįstas tik URL, o „Meta“ visos paslaugos AI sistema galės išsiaiškinti visas kitas.

Nors tai tikriausiai vis tiek norėsite užtikrinti, kad išlaikytumėte rankinį savo prekės ženklo kūrimo valdymą, ir šios parinktys suteiks keletą apsauginių bėgių aplink jūsų AI pagrįstas akcijas.

Ir kai „Meta“ turi teisingą šio elemento balansą, tai bus dar vienas žingsnis į priekį jo AI automatizavimo procesui.

Meta jau turi daugybę elementų, įskaitant AI įrankiai, kurie gali Sukurkite vaizdus iš tekstoAr Sukurkite vaizdo įrašą iš teksto ar vaizdųpridėti Produkto vaizdų fonaiAr Išplėskite savo produkto vaizdus į skirtingus formatus, Sukurkite skelbimo kopiją Ir dar daugiau.

Ir šios galimybės yra geresnės našumo daugeliui prekės ženklų.

Savo ketvirčio pajamų ataskaitoje, kurią paskelbė liepą, pranešė „Meta“ Tai, kad jos AI varomas ADS rekomendacinis modelis paskatino 5% pagerinti skelbimų konversijas „Instagram“ ir 3% „Facebook“ patobulinimas tuo laikotarpiu. Tai gali neatrodyti kaip beprotiškas padidėjimas, tačiau duomenys rodo, kad „Meta“ AI taikymas gerėja ir gali padėti pasiekti daugiau žmonių, kuriuos galbūt praleidote per konkretesnį rankinį taikymą.

Gebėjimas kontroliuoti, kaip jūsų prekės ženklas pasirodo šiose AI kartose, yra dar vienas reikšmingas žingsnis, kuris galėtų padėti pasiekti geresnių „Meta AI AD“ įrankių rezultatų.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -