Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Ar norite, kad 2026 m. „LinkedIn“ būtų daugiau dėmesio skirta?
Tai padės.
„LinkedIn“ produktų valdymo viceprezidentė Gyanda Sachdeva pasidalijo keletu naujų įžvalgų apie pagrindines įtraukimo į programėlę tendencijas ir patarimus, kaip vartotojai gali į jas pasikliauti, kad pagerintų savo turinio našumą.
Ir „LinkedIn“ sulaukia daugiau dėmesio. Sachdeva sako, kad oPer pastaruosius metus turinio bendrinimas programoje išaugo 15%, o komentarų sklaidos kanale padaugėjo 24%.
Dviženklis įsitraukimo padidėjimas rodo išplėstą galimybę, o šie patarimai gali nukreipti jus teisingu keliu, kad padidintumėte „LinkedIn“ našumą.
Pirmiausia Sachdeva sako, kad vartotojai turėtų dalytis savo žiniomis ir patirtimi programoje.
Kaip sako Sachdeva:
„Žmonės nori išgirsti iš kitų žmonių, jie nori išgirsti tikrą, išgyventą patirtį ir įžvalgas. Nuolat matome, kad turinys, skatinantis stipriausią įsitraukimą, patenka į keletą pagrindinių temų – ir mūsų nariai mums sako, kad nori daugiau tokių temų.”
Tos temos yra:
- Pramonės naujienos ir jūsų požiūris į jas, pranešimai apie produktą ar tendencijos, formuojančios jūsų sritį
- Informacinis turinys, ypač apie darbą, verslą ar ekonomiką
- Karjeros istorijos ir patarimai iš savo išgyventos patirties su įžvalgiomis pamokomis ir istorijomis, kurias galite papasakoti tik jūs
Taigi jūsų pačių profesinės įžvalgos, vadovaujamos savo patirtimi, kurios neturi niekas kitas. Tai vertinga, ir jei galite užfiksuoti savo mokymus į glaustas santraukas, jie turėtų gerai pasirodyti „LinkedIn“.
Tačiau nenaudokite dirbtinio intelekto, kad juos sukurtumėte.
„LinkedIn“ įtraukė dirbtinio intelekto įrankius į kiekvieną savo programos elementą, įskaitant įrašų kūrimą, nors net Sachdeva pažymi, kad per daug pasikliauti AI nėra tinkamas kelias:
„Noriu pakartoti vieną dalyką, kad nors ir raginu naudoti dirbtinį intelektą kaip įrankį smegenims šturmuoti ar paaštrinti savo mąstymą, profesionalai nori iš tikrų profesionalų išgirsti apie tikrą patirtį. DI geriausiai tinka jūsų išraiškai sustiprinti. Galvokite apie AI kaip įrankį, o ne ramentą: nariai, o ne AI, padeda geriausiai įsitraukti į „LinkedIn“.
Taigi kodėl tada „LinkedIn“ turėtų tai įtraukti kaip įrašų generavimo parinktį?
Nežinau, bet raginčiau vartotojus, ypač „LinkedIn“, nenaudoti dirbtinio intelekto kaip savo minčių ir įžvalgų pakaitalo.
Kalbant apie tai, „LinkedIn“ taip pat ir toliau imasi veiksmų, kad būtų pašalintas netikras įsitraukimas sraute.
Kaip pranešėme anksčiau šiais metais, daugelis „LinkedIn“ naudotojų pranešė, kad programoje matė automatinio įtraukimo ir įtraukimo plano veiklos pavyzdžius.
Liepos mėnesį „LinkedIn“ mus informavo, kad nori tam skirti daugiau dėmesio, o atskirame pranešime „LinkedIn“ produkto viceprezidentas Oscaras Rodriguezas pateikė atnaujintą informaciją apie pastangas tai išspręsti:
“Per pastaruosius kelis mėnesius mes ir toliau ėmėmės svarbių veiksmų, kad tai išspręstume. Pašalinome „LinkedIn“ grupes, kuriose pastebimi sužadėtuvių anketos elgesio požymiai. Taip pat susisiekėme su tūkstančiais narių, kurių veiksmai parodė dalyvavimo sužadėtuvėse arba automatinių komentavimo įrankių naudojimo požymių, primindami apie mūsų politiką ir įspėdami apie galimus paskyros apribojimus ir pašalinimus iš „LinkedIn“ programų, įskaitant „Top Voices“.“
Taigi „LinkedIn“ siekia tikslingai kovoti su piktnaudžiavimu platforma, todėl 2026 m. galite tikėtis daugiau veiksmų šioje srityje.
Kalbant apie paskelbimo dažnumą, Sachdeva sako, kad vartotojai turėtų siekti Paskelbkite 2–5 LinkedIn įrašus per savaitę, kad pasiektumėte optimalų poveikį, o nariai, skelbiantys du kartus per savaitę, vidutiniškai mato iki 5 kartų daugiau profilio peržiūrų.
„Siekdami geriausių rezultatų, sutelkite dėmesį į kokybę ir apsvarstykite galimybę paskirstyti įrašus taip, kad kiekvienas galėtų atsikvėpti labai panašiomis temomis. Atminkite, kad paskelbus daugiau nei vieną kartą per dieną bendras pasiekiamumas nepakenks, bet žmonės nori matyti turinį iš įvairių balsų. Jei bendrinate kelis įrašus arti vienas kito, nariai greičiausiai matys tą, kuris jiems labiausiai tinka.
Sachdeva taip pat nagrinėjo naujausius klausimus apie algoritmo pakeitimus ir santykinį poveikį pranešimų pasiekiamumui:
“Paskirstymas ir pasiekiamumas natūraliai svyruoja atsižvelgiant į tai, ką skelbiate, pvz., temą, laiką, formatą ir net tai, ką tą dieną sudomina jūsų auditorija. Kadangi vis daugiau žmonių skelbia įrašus ir prisijungia prie pokalbių „LinkedIn“, srautas apskritai yra aktyvesnis. Tai natūraliai reiškia šiek tiek didesnę konkurenciją, bet ir daugiau galimybių kūrėjams ir žiūrovams.“
Taigi, daugiau žmonių paskelbtų gali reikšti mažesnį kiekvieno vartotojo pasiekiamumą, o Sachdeva taip pat atsakė į naujausius klausimus apie galimą lyties šališkumą „LinkedIn“ algoritme:
“Yra daug signalų, kurie gali turėti įtakos jūsų įrašo platinimui, pvz., turinio naudingumas ir unikalumas, temos aktualumas, aktualumas žiūrinčiajam, paskelbimo dažnumas, medijos naudojimas, jei vaizdo įrašo įrašo antraštėje yra kontekstas, ar kalba atrodo reklaminė ar bendroji. Šie ir daugelis kitų veiksnių lemia, kas bus platinama ir kam. Tačiau svarbu tai, kad vertindami turinį neatsižvelgiame į plakato lytį, amžių ar kitus demografinius rodiklius.“
Daugelis vartotojų šiuo klausimu atliko savo eksperimentus ir nebuvo patenkinti „LinkedIn“ atsakymu, ty tiesiog tokiu šališkumu nebūna. Tačiau remiantis oficialiais LinkedIn patarimais, tai nėra turinio reitingavimo veiksnys.
Sachdeva taip pat pažymi, kad vartotojai turėtų sutelkite dėmesį į aktualių, savalaikių įrašų kūrimą, kurie paskatins jūsų auditoriją pokalbius.
„Tvirtas pirmasis sakinys, aiškus požiūris ir paprastas pasakojimas, įtraukiantis žmones į istoriją, gali labai padėti jūsų turiniui.“
Tas pats patarimas yra „LinkedIn“ kūrimo patarimų puslapyje:

Sachdeva taip pat pakartoja, kad žymos su grotelėmis nėra svarbios:
“Žymos su grotelėmis neturi įtakos platinimui, todėl jų nereikia įtraukti. Jei vis tiek norite juos įtraukti dėl kitų priežasčių, pvz., savo stebėjimo arba norėdami padėti nariams jų ieškoti, nes juos galima spustelėti, galite tai daryti ir toliau.“
Nors vaizdo įrašų įrašai taip pat sulaukia didelio atgarsio programoje:
“Vaizdo įrašai yra pagrindinė „LinkedIn“ turinio ekosistemos dalis ir vienas iš kelių galingų būdų pasidalyti balsu. Naudodami vaizdo įrašą atrakiname prieigą prie kitų specialistų patirties ir išminties, kad padėtume nariams prasmingiau pereiti savo profesinę kelionę.
Apie tai anksčiau pranešė ir „LinkedIn“. vaizdo įrašai yra 20 kartų didesnė tikimybė, kad bus bendrinama programojeo vaizdo turinys taip pat generuojamas 1,4 karto daugiau įsitraukimo nei kitų tipų įrašai.
Iš esmės tai tikrai verta apsvarstyti, ir Sachdeva sako, kad stiprus kabliukas, paryškintas teksto formoje, yra labai svarbus norint paskatinti vaizdo įrašų įtraukimą.
Kai kurie vertingi patarimai iš vieno iš žmonių, atsakingų už „LinkedIn“ sistemų veikimo priežiūrą, todėl turi išsamių žinių apie turinį ir naudojimo tendencijas.
Verta atkreipti dėmesį į jūsų požiūrį į 2026 m.