„YouTube“ per pastaruosius metus muzikos pramonei išmokėjo 8 milijardus USD


„YouTube“ ir toliau pabrėžia savo potencialą kūrėjams – platforma šiandien paskelbė, kad nuo 2024 m. liepos iki 2025 m. birželio muzikos pramonei išmokėjo 8 mlrd. USD.

Ši suma padalijama kūrėjams, leidykloms, leidėjams ir t. t., todėl ne viskas tiesiogiai atiteks muzikantams programoje. Tačiau nemaža dalis vienaip ar kitaip perduodama menininkams, padedant palaikyti platesnės muzikos industrijos augimą.

Kaip paaiškino „YouTube“:

„Šiandien išmokėta 8 milijardų dolerių išmoka yra įrodymas, kad dvigubas skelbimų ir prenumeratų variklis veikia visuose cilindruose. Šis skaičius nėra galutinis taškas; tai reiškia reikšmingą, tvarią pažangą mūsų kelionėje sukurti ilgalaikius namus kiekvienam atlikėjui, dainų autoriui ir leidėjui pasaulinėje arenoje.”

„YouTube“ pranešė, kad 2022 m. muzikos pramonei sumokėjo 6 milijardus JAV dolerių, taigi, remdamasi šiuo paskutiniu ženklu, ji prideda dar 1 milijardą dolerių per metus. Palyginimui, Anksčiau šiais metais „Spotify“ paskelbė, kad 2024 m. muzikos pramonei iš viso išmokėjo 10 milijardų dolerių, todėl „YouTube“ priartėja prie savo indėlio.

„YouTube“ teigia, kad pastebimai išaugo „YouTube Music“ ir „Premium“ prenumeratos paketai (dabar iki 125 mln. sukauptų prenumeratorių), padedančių išmokėti išmokas, o taip pat toliau didina pajamų iš skelbimų bazę, leidžiančią dalytis pajamomis su visais kūrėjais.

Iš viso „YouTube“ teigia, kad per pastaruosius ketverius metus kūrėjams ji išmokėjo daugiau nei 100 mlrd. USD, o partnerių programa leidžia daugiau žmonių tyrinėti savo aistras ir programoje sukurti auditoriją, iš kurios galima gauti pajamų.

Iš tiesų, tai išlieka pelningiausias būdas kūrėjams, o kitos platformos vis dar stengiasi tobulinti savo pajamų dalies modelius. Žinoma, kai kurie kūrėjai sulauks didesnės sėkmės kitose programose, tačiau „YouTube“ YPP programa, be abejo, yra lengviausias būdas, ypač kai bendradarbiaujama su didžiuliu platformos auditorijos pasiekiamumu.

Muzika programoje visada vaidino pagrindinį vaidmenį. Daugelis visų laikų žiūrimiausių „YouTube“ klipų yra muzikiniai vaizdo įrašai, o dabar tai tapo pagrindiniu platinimo kanalu muzikantams, norintiems susisiekti su platesne auditorija.

Naujausi duomenys tai patvirtina ir sustiprina „YouTube“ vaidmenį muzikos atradimo ir įtraukimo srityse.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -