Ei, atsimeni, kaip „Meta“ paskelbė planą integruoti milijonus AI varomų profilių į „Facebook“ ir IG, ir visi kelioms dienoms buvo nusiminę, bet tada meta nieko daugiau nesakė, ir mes visi tiesiog pamiršome, kad tai vyksta?
Na, tai iš tikrųjų vyksta, kai „Meta“ lėtai, bet neabejotinai integruoja vis daugiau AI BOT kūrimo ir sąveikos funkcijų, įvairiai įvairiai „Facebook“, „Messenger“, „Instagram“ ir „WhatsApp“.
Pažvelkite į naujausias AI funkcijas, pastebėtas kiekvienoje programoje (kurią praėjusią savaitę dalijasi programų tyrėjai Jonah Manzano ir Ahmed Ghanem).
Pirmiausia, „Messenger“ dabar leido kai kuriems vartotojams pasiekti savo „AI Studio“, kurioje galite rasti AI simbolių, su kuriais galite kalbėtis.
AI studijoje, prie kurios galite pasiekti tiek darbalaukyje, tiek mobiliajame telefone, taip pat galėsite valdyti savo AI simbolius, kuriuos sukūrėte pokalbiams.

„WhatsApp“ taip pat integruoja tą patį su savo AI studijos nuoroda:

Tai leis daugiau žmonių surasti AI robotus, su kuriais galėtų kalbėtis, kai tik jiems patinka.
Kuris tam tikra prasme atrodo savotiškai vienišas, tiesa? Bendravimas su nežmogiškais subjektais ir net su jais susidraugauja, taip pat atrodo, kad tai gali turėti nenumatytą psichologinį poveikį.
Bet nesvarbu, meta žengia į priekį, ir mes susidursime su pasekmėmis po to, kai įvyko „naujovė“.
Taigi jūs galite kalbėtis su AI robotu „Messenger“ ir sukurti savo AI personažus su savo asmenybės stiliumi ir bruožais.
Kurią „Instagram“ taip pat nori sustiprinti naudodama naują AI parinktį „Sukurti“ įrankius, kur galite sukurti AI simbolią.

„Instagram“ kurį laiką kuria savo AI kūrimo įrankius, suteikdami galimybę pritaikyti vartotojo apibrėžtus simbolius skirtingam tikslui.

Ši parinktis dabar yra prieinama daugiau vartotojų, nes „Meta“ toliau remiasi savo AI Push:

Ir netrukus jūs taip pat galėsite suteikti savo AI veikėjui balsą:

Tai yra „Meta“ AI pakartotinio formos pokalbių formos dalis, siekiant labiau bendrauti su savo programomis per automatinius simbolius.
Iš tiesų, praėjusių metų pabaigoje, Meta atstovas apibūdino bendrovės planą Į savo programas įtraukite milijonus AI simboliųkomplektuojami su profiliais, BIOS ir kt. Šie personažai paskelbs, komentuos ir įsitrauks kaip tikri žmonės „Facebook“ ir IG, ir daugelis vartotojų greičiausiai nežino, kad tai iš tikrųjų nėra tikri žmonės.
Aš turiu galvoje, kad „Facebook“ vartotojai jau mažėja dėl visų rūšių šiukšlių AI sukurtų padirbtų vaizdų.

Taigi, atrodo, kad AI robotai, skirti atrodyti kaip tikri žmonės, taip pat sukels įsitraukimą, ir padidins „Meta“ programų naudojimą imituojant sąveiką ir dopaminą sukeliančią atsako metriką.
Tačiau tai taip pat jaučiasi apgaulinga ir vėl gali sukelti psichinių problemų ateityje, nes žmonės vis labiau pasitiki mašinomis, kurios paprastai būtų žmonių sąveika.
Kaip jau minėjau anksčiau, mes sunkiai išmokome panašių pamokų su socialine žiniasklaida, kai platformos skubėjo maksimaliai padidinti įsitraukimą bet kokia kaina, o tai dabar sukėlė susirūpinimą dėl psichinės sveikatos poveikio, o įtaką, ypač jaunesniems vartotojams, algoritmiškai apibrėžto turinio kanalams.
Štai kodėl kai kurie regionai dabar siekia apriboti paauglių vartotojų socialinės žiniasklaidos prieigą dėl nustatytų ryšių tarp socialinių platformų ir antisocialinio, net ir nusikalstamo elgesio.
Nepaisant daugybės Senato posėdžių, daugybės egzaminų, daugybė pranešimų apie priklausomybės nuo socialinės žiniasklaidos poveikį, mes dabar kartojame tą patį su skubėjimu vadovauti AI lenktynėms, o kūrėjai aktyviai verčia paspartinti naujoves ir naudoti, su kuo mažiau turėklų.
Kilus Kinijos šmėkla ir jos pačios greita PG vystymasis yra naudojamas kaip ramentas, kad būtų galima tokiu būdu. Tačiau tuo pat metu yra rizika, į kurią nepastebima šiose lenktynėse.
Bet nesvarbu, AI robotai yra šaunūs? O dabar galite su jais kalbėtis socialinėse programose ir užmegzti realius ryšius su ne realiais subjektais.
Šaunu, tiesa?
Nežinau, atrodo, kad tai yra kitoks programos segmentas. Tai nėra „socialumas“, tai yra kažkas kita. Tai gali būti naudinga, tačiau iš tikrųjų turėtų būti atskiroje kategorijoje, o ne integruoti į žmogaus profilius į mūsų esamas sistemas ir perduoti juos kaip tai, ko jie nėra.
Tačiau meta sukels daugiau įsitraukimo, o daugiau įsitraukimo reiškia daugiau skelbimų, daugiau pajamų ir kt.
Aš suprantu, kodėl meta nori greitai pastumti į priekį, tačiau daugeliu atžvilgių tai jaučiasi rizikinga.