„Google“ atnaujina „BrandConnect“, kad palengvintų kūrėjų turinio partnerystę


„Google“ aprašė naujausius „BrandConnect“ atnaujinimus – savo kūrėjų sujungimo su remiamais turinio galimybėmis procesą, kuris apima naują centrinio valdymo centrą, kuris padėtų prekės ženklams išlikti įvairioms partnerystės pastangoms.

Kaip matote šiame pavyzdyje, dabar, „Google Ads“ platformoje, galite peržiūrėti galimas bendradarbiavimo galimybes skirtuke „Kūrėjų partnerystės“, į kurią įeina visi vaizdo įrašai, kuriuose yra jūsų prekės ženklo paminėjimai, kuriuos galite remti, kuriuos kūrėjai padarė tinkamą potencialiam bendradarbiavimui per „BrandConnect“.

Kaip „Google“:

Pradėti naudotis šiomis savybėmis, Susiekite bet kurį esamą turtą su „Google“ skelbimų kampanijomis. Kai tai padarysite, galite geriau įvertinti savo partnerystės skelbimų našumą. Taip pat galite sukurti ekologiškų žiūrovų auditorijos segmentus iš bet kurio remiamo turinio, kurį taip pat sukūrėte su tuo kūrėju.

Kūrėjo pusėje, „BrandConnect“, kurį „YouTube“ paleista dar 2020 m (pervadinta iš „FameBit“), „YouTube Studio“ turi savo skirtuką „YouTube“, kurį „YouTube“ pridėjo gruodžio mėn.

„YouTube BrandConnect“

Čia kūrėjai gali sekti firminio turinio partnerystės galimybes, o tai taip pat suteikia jiems galimybę įgyvendinti prekės ženklus savo idėjomis, kad būtų lengviau užsidirbti.

Procesas iš esmės palengvina supaprastintą firminio turinio ryšį, suteikiant reklamuotojams daugiau galimybių įsitraukti į kūrėjų turinį, daugiausia dėmesio skiriant šortams ir palengvinant šortų bendradarbiavimą.

Kuris greitai tampa pagrindiniu aspektu. Šortai yra „YouTube“ sparčiausiai augantis turinio tipas, dabar važiuojantis 70 milijardų peržiūrų per dienąAr Platesnis trumposios formos turinio populiarumas taip pat apima „YouTube“ pasiūlą.

Be to, remiantis naujausiais „Emarketer“ atliktais tyrimais, kūrėjai ir influenceriai dabar daro daug didesnę įtaką pirkimo sprendimams nei įprastos firminės akcijos.

„eMarketer“ kūrėjo pinigų gavimo ataskaita

Tuomet prasminga, kad „YouTube“ palengvintų šias ryšius, jei įmanoma, ir prekės ženklams apsvarstyti, kaip jie gali įsitraukti į kūrėjų turinį, kad išplėstų savo kampanijas.

Atnaujintas „BrandConnect“ procesas yra vienas iš būdų tai padaryti, ir tai gali būti vertingas jūsų planavimo elementas.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -