„Snapchat“ pasidalino nauja ataskaita apie naujausias vartotojų kelionių tendencijas ir tai, kaip „Snap“ skelbimai gali padėti jums susisiekti su keliautojais prieš vasaros sezoną.
Ataskaita, vykdoma bendradarbiaujant su „Publicis Media“ ir „NRG“ apžvelgia, kaip skirtingi skelbimų požiūriai gali padėti sudominti kelionių pirkėjus kartu su konkrečiais elementais, kurie skatina pirkimo sprendimus.
Visą „Snap“ ataskaitą galite patikrinti čia, tačiau šiame įraše apžvelgsime keletą pagrindinių pastabų.
Pirmiausia, ataskaita rodo, kad daugiau žmonių dabar naudojasi pažangiomis patirtimis savo kelionių atradimo procese, įskaitant tokius dalykus kaip „Virtual Tours“ ir AI varomos rekomendacijos.
Kaip SNAP:
“Vaizdinės/balso paieškos ir AI varomos individualizuotos rekomendacijos gali įkrauti naujų vietų atradimą. 67% respondentų teigė, kad „AI-Įjungta“ technologija „tiksliau mokosi mano kelionių galimybių“. Virtualios ekskursijos, AI apžvalgos ir virtualūs padėjėjai taip pat leidžia vartotojams lengvai įvertinti ir pasirinkti parinktis, kurios yra pritaikytos jų poreikiams. Be to, „AR On Snapchat“ kelionių apsipirkimą paverčia smagia patirtimi, kaip teigė 67% „Snapchatters“. “
Optimizuoti AI pokalbių programas nėra taip lengva, tačiau teikti virtualią patirtį galėtų būti vienas iš būdų patobulinti jūsų kelionių akcijas, taip pat AR patirtis, norint pabrėžti produktus ir kitus elementus.
Tyrimo duomenys taip pat rodo, kad 73% keliautojų pirmiausia sužino apie naujas kelionių idėjas socialinėse platformose, o ypač „Snapchatters“ yra 3,1x labiau linkę pirkti su kelionėmis per nuorodas, kurias siunčia draugai ir šeima (arba dalijasi kūrėjai).

Iš tiesų, draugai ir šeima yra ypač įtakingi, o 76% respondentų pažymi, kad pamatę patirtį, kuria dalijasi draugai ir šeima, dažnai daro įtaką jiems apsvarstyti tas pačias vietas.

Duomenys taip pat rodo, kad dauguma žmonių pasitiki kūrėjų peržiūra daugiau nei tradiciniai apžvalgos šaltiniai, o „Snapchatters“ yra 2,5x labiau linkę rezervuoti per nuorodas, kuriomis dalijasi kūrėjai.

„Snap“ dėmesys draugų ryšiui kartu su kūrėjo turiniu galėtų suteikti vertingų galimybių šiuo atžvilgiu, ir verta apsvarstyti, ar jūsų tikslinė auditorija aktyviai veikia programoje.
Kai kurios įdomios įžvalgos, kurios gali padėti nukreipti jūsų reklaminius postūmius, vedančius į atostogų sezoną, naudojant pažangias technologijas ir bendradarbiaujant su kūrėjais, tai yra veiksmingiausios galimybės sustiprinti su kelionėmis susijusias reklamas.
Čia galite perskaityti „Snapchat“ visų kelionių įžvalgų ataskaitą.