„Tiktok“ paskelbė keletą naujų programos el. Prekybos teikėjų atnaujinimų, įskaitant jos AI varomų „Smart+“ kampanijų, automatinio skelbimų kūrimo, paieškos skelbimų patobulinimų ir dar daugiau atnaujinimą.
Pirmiausia „Tiktok“ nori išplėsti savo išmaniuosius+ katalogo skelbimus, išplėsdamas juos iki Svetainės ir programų akcijos per vieną kampaniją.
„Smart+“, kurį „Tiktok“ išleido praėjusiais metais, yra „Tiktok“ paties AI varomas, automatizuotas skelbimų sprendimas, kuris naudoja jūsų įkeltus katalogo duomenis, kad jūsų skelbimai būtų rodomi tinkamiems pirkėjams, tinkamu metu, programoje.
Ir dabar „Tiktok“ plečiasi „Smart+“ į savo kampaniją įtraukti tiek svetainių, tiek programų konversijas, padedančias padidinti jūsų automatinių skelbimų potencialą.
„Mes taip pat pateikiame naujas„ Smart+ “sprendimo funkcijas. Be to, kad„ Smart+ “, be mažesnio tiekimo našumo tikslų, tokių kaip svetainių pardavimas ir programų diegimas,„ Smart+ “dabar yra prieinamas eismo tikslui, leidžiančiai prekės ženklams valdyti savo klientų įsigijimą naudojant AI varomą automatizavimą.“
Tai suteiks daugiau būdų, kaip naudoti „Tiktok“ automatizuotą skelbimo parinktį, kad galėtumėte geriau pasiekti ir našumą per savo akcijas.
„Tiktok“ taip pat prideda naujų elementų prie savo „GMV Max“ kampanijų su „Affiliate Creative for ADS“, kuris leis „Tiktok“ parduotuvių prekybininkams automatiškai naudoti savo filialo turinį savo „GMV Max“ kampanijose ir tiesioginius formatus „GMV Max“.
GMV (bendra prekių vertė) „Max“ kampanijos leidžia „Tiktok“ parduotuvių prekybininkams automatizuoti savo reklamos kampanijas, o šie nauji papildymai suteiks prekės ženklams daugiau aspektų reklamuojant savo produktus kintančiomis priemonėmis.
„Tiktok“ taip pat praplečia savo paieškos skelbimus skirtuke „The Shop“, suteikdamas dar vieną galimybę padėti pasiekti vartotojus pagal produkto atradimo mąstyseną, o jos „Symphony AI“ varomi skelbimų kūrimo įrankiai taip pat pridėjo naujų elementų, įskaitant a Naujas skelbimų kūrimo automatizavimo procesas, remiantis ribota informacija:
“Per kelias minutes per kelias minutes paversti savo prekės ženklo ar produkto informacija į „Tiktok“ paruoštą turinį naudodami naują produkto ir vaizdo įrašą. Tiesiog įveskite savo prekės ženklo ar produkto informaciją ir turtą arba importuokite juos tiesiai iš URL. “
Tiktoko simfoniniai įrankiai taip pat suteikia prieigą prie AI avatarų, vaizdo scenarijaus generavimo, automatizuoto kalbos vertimo ir dar daugiau.
„Tiktok“, laikantis to paties modelio, kurį jis padarė Kinijoje, jau seniai buvo pagrindinis „Tiktok“ dėmesys, kur dabar komercija programoje yra pagrindinė vietinės programos versijos pajamų variklis.
Iš tikrųjų, remiantis pranešimais, Pardavimai programoje, sukurtoje programos versijoje („Douyin“) Praėjusiais metais parduodama beveik 500 milijardų JAV doleriųtai yra daugiau nei 10 kartų „Tiktok“ bendros pajamos, įskaitant (ir visų pirma skatinamas) skelbimų pardavimą.
Ir nors Vakarų vartotojai nebuvo taip norėję apsipirkti programoje, kaip dar turi Azijos vartotojai, yra požymių, kad „Tiktok“ apsipirkimas „Streeam“ gauna garą:
- 62% „Tiktok“ vartotojų sako, kad stebi „Tiktok“ nuorodas, norėdami atrasti produktus prekės ženklo svetainėse, o „Tiktok“ verčia 1,8x daugiau internetinių konversijų nei kiti žiniasklaidos kanalai.
- 2 iš 5 vartotojų, atradusių „Tiktok“ produktą, nuvyko į jį parduodančią fizinę vietą, o „Tiktok“ vairuoja 2,6x daugiau neprisijungusių konversijų nei kiti žiniasklaidos kanalai.
Tiktokas taip pat pažymi, kad žmonių, perkančių „Tiktok“ parduotuvėje JAV, skaičius kiekvieną mėnesį nuo pat jo paleidimo išaugo beveik trigubai.
Taigi, nors ji dar nematė greito pirkimo į srautą, kurį tai padarė Kinijoje, „Tiktok Shopping“ užsiima, o „Tiktok“ siekia išplėsti tų, kurie pirktų programoje, elgesį, pridėdamas paslaugų sąrašus programoje.
Tai taip pat yra Kinijos kilmės koncepcija, kurioje „Douyin“ siūlo maitinimo paslaugų teikimo paslaugas ir, be kitų variantų, tiesiogiai siūlo maitinimo paslaugų teikimo paslaugas ir nuorodas.
Panašu, kad „Tiktok“ bus nustatyta integruoti tą patį, su naujomis paslaugomis, įtrauktomis į „Tiktok“ tiesioginį srauto rodymo parinktis šią savaitę.

„Tiktok“ taip pat siekia rasti daugiau būdų, kaip sujungti vartotojus su vietinėmis paslaugomis, o tai rodo laipsnišką savo srauto el. Prekybos pasiūlymų plėtrą, kad būtų įtraukta daugiau operacijų elementų rūšių.
Taigi tai nėra tik tiesioginiai pardavimai sraute, „Tiktok“ taip pat nori plėstis į kitas sritis, kad būtų galima persikelti į programą.
Ir tai sukelia daugiau susidomėjimo laikui bėgant, o tai gali suteikti daugiau galimybių jūsų paaukštinimams.
Aš turiu galvoje, jei tiktokas pirmiausia nebus uždraustas. Tačiau uždraudus šį rezultatą, tiesioginio pardavimo programoje galimybės stabiliai auga.