„Tiktok“ plečia savo „Streeam“ prekybos postūmį Europoje


Tęsiant derybas dėl „Tiktok“ ateities JAV, „Tiktok“ siekia išplėsti savo elektroninės prekybos galimybes į kitus regionus, kad kompensuotų bet kokį galimą pagreičio praradimą dėl JAV draudimo.

Kaip pranešė „Reuters“, „Tiktok“ planuoja paleisti savo „Tiktok“ parduotuvių įrankius įmonėms Pirmadienį Prancūzija, Vokietija ir Italija dar labiau išplėtė savo pirkinių perkėlimą į Europą

Po poros melagingų startų „Tiktok“ stabiliai didindavo savo apsipirkimą Europoje, o programa JK mato stiprų našumą, ypač mados vertikalėje.

Iš tiesų, praėjusiais metais, Tiktok pranešė, kad dabar yra antras pagal dydį Internetinis grožio ir sveikatingumo mažmenininkas JK šiuo atžvilgiu pabrėžia jos galimybes.

„Tiktok“ taip pat pristatė savo prekybos elementus mažmenininkams Ispanijoje praėjusių metų gruodį. Tai taip pat tiria galimybes kitose rinkose, tokiose kaip Lotynų Amerika, siekiant išplėsti savo el. Prekybos ambicijas.

Ir jo pardavimų postūmis išlieka agresyvus, nepaisant ankstesnių iniciatyvų, kurios žlunga dėl nerealių augimo lūkesčių ir strategijų.

Dar 2022 m. „Tiktok“ buvo priverstas peržiūrėti savo požiūrį į savo elektroninės prekybos siekį JK po to, kai įvairios vietos darbuotojų pranešimai apie nesąžiningus darbo lūkesčius. „Tiktok“ modeliavo savo strateginį požiūrį į bendrovės Kinijos verslą, ir, aišku, Kinijoje priimami darbiniai lūkesčiai ir paskatos nėra tas pats, kas Didžiojoje Britanijoje. Dėl to ji buvo priversta pašalinti savo JK komercijos vadovą ir iš naujo paleisti savo vietinės rinkos postūmį.

Ir nors šioje srityje viskas aiškiai pagerėjo, „Tiktok“ lūkesčiai ir tikslai išlieka dideli, o „Business Insider“ praneša, kad „Tiktok“ JAV el. Prekybos komanda neseniai buvo išgelbėta bendrovės susitikime dėl to, kad nesugebėjo pasiekti savo 2024 pardavimo tikslų.

„Tiktok“ JAV pardavimai augo, kai įmonė a 3x pardavimų padidėjimas juodąjį penktadienį, Nors Amerika taip pat yra didžiausias jos prekybos centras už Kinijos ribų.

Dėl šios priežasties JAV draudimas padidintų tokią reikšmingą datą į platesnį išplėtimo postūmį ir kodėl dabar jis nori sutelkti dėmesį į kitas rinkas, kad būtų galima padidinti pardavimo veiklą ir susidomėjimą.

Belieka išsiaiškinti, ar apsipirkimas sraute kada nors taps pagrindiniu „Tiktok“ patirties elementu. Kinijoje vietinė „Tiktok“ versija (Douyin) dabar uždirba didžiąją dalį savo pajamų iš pardavimų programoje, o 2024 m. GMV pranešė apie 490 milijardų JAV dolerių. Palyginimui palyginimuiAr Tiktoko GMV 2024 m 30 USDn.

Tada galite pamatyti galimybę, kad „Tiktok“ atkreiptų dėmesį ir kodėl ji verčia tai apsipirkti programoje.

Pardavimui programoje stabiliai didėjant, „Tiktok“ yra prasminga ir toliau stumti savo apsipirkimo galimybes, tikėdamasis patekti į daugiau rinkų.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -