„Tiktok“ prideda daugiau skelbimų įdėjimo valdymo, naujas prekės ženklo saugos įrankių vadovas


„Tiktok“ paskelbė apie savo prekės ženklo saugos ir patikrinimo partnerystės išplėtimą, o ji taip pat pradėjo naują prekės ženklo saugos ir tinkamumo sąsiuvinį, kuris suteikia daugiau informacijos apie savo patikrinimo ir saugos rinkinį Sprendimai, padedantys reklamuotojams valdyti savo „Tiktok“ skelbimus.

Pirmiausia „Tiktok“ prideda dvi parinktis, kad patikrintumėte „Tiktok“ skelbimų našumą, naudodami Vaizdo įrašų pašalinimo sąrašass ir Profilio kanalo pašalinimo sąrašai.

Kaip paaiškino Tiktok:

  • „Tiktok“ vaizdo įrašų pašalinimo sąrašas Leidžia reklamuotojams neįtraukti konkrečių vaizdo įrašų ID pasirodymo šalia jų skelbimų, siūlant beveik realiojo laiko išimtis ir daugiau granuliuoto AD gretimo ir tinkamumo valdymą.
  • „Tiktok“ profilio pašarų pašalinimo sąrašas Leidžia reklamuotojams pašalinti konkrečius profilio puslapius (pagal vartotojo vardą), kad jie galėtų aptarnauti greta jų profilio kanalo skelbimų, padėdami prekės ženklams išlaikyti suderinimą su savo pranešimų siuntimu ir prekės ženklo tapatybe. “

Taigi dabar galite įdiegti konkretesnes programos skelbimų vietų valdiklius, padedančius išvengti neigiamos asociacijos. Nors tai yra gana specifinė, ir tam, kad būtų galima pasirinkti kiekvieną vaizdo įrašą ir profilį, reikės daug stebėjimo, nors „Tiktok“ trečiųjų šalių patikrinimas ir saugos partneriai taip pat galės pateikti savo atskirties sąrašus, remdamiesi tuo, kad padėtų apriboti rizikingą poveikį.

Naujų „Tiktok“ pašalinimo sąrašų bus galima rasti per „Integal Ad Science“ (TAS), „DoubleVerify“ (DV) ir ZEFR, kurie visi yra „Tiktok“ prekės ženklo tinkamumo programos partneriai.

Kuris taip pat yra „Tiktok“ naujojo dėmesio centre Prekės ženklo saugos ir tinkamumo žaidimų knyga, 43 puslapių vadovas, skirtas visų „Tiktok“ įvairių skelbimų išdėstymo ir matavimo parinkčių.

„Playbook“ pateikia išsamią „Tiktok“ skelbimų išdėstymo ir patikrinimo įrankių apžvalgą ir tai, kaip jie tinka „Tiktok“ skelbimų nustatymo procesui.

„Tiktok“ prekės ženklo saugos vadovas

Visas kiekvieno elemento panaikinimas paaiškina, kaip galite naudoti įvairius jo valdiklius, kartu su atvejų tyrimais ir nustatytais vadovais, kaip naudoti kiekvieną parinktį.

„Tiktok“ prekės ženklo saugos vadovas

Tai gali būti vertinga apžvalga, į kurią reikia atsižvelgti jūsų „Tiktok“ skelbimų procese, ir, kai buvo iškelta tiek daug klausimų apie programą, tai gali padėti suteikti papildomos ramybės patvirtinantiems vadovams.

Kai kurie patogūs papildymai bet kuriuo atveju, o tai padės daugiau reklamuotojų suprasti daugybę įdarbinimo kontrolės ir patikrinimo variantų, kuriuos jie turi.

Čia galite atsisiųsti „Tiktok“ prekės ženklo saugos ir tinkamumo žaidimų knygą čia.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -