X skelbia naujus parodijos paskyrų reikalavimus


Įdiegę „Parody Scohing“ etiketes gruodžio mėn., „X“ dabar juda, kad parodijos profiliai būtų dar labiau matomi programoje, su atnaujintais vartotojo vardo reikalavimais pokštų paskyroms.

Kaip paaiškinta x:

Mes atnaujiname atnaujinimus, kad pagerintume parodijos, komentarų ir gerbėjų (PCF) sąskaitų skaidrumą mūsų platformoje. Nuo balandžio 10 d. Visos PCF paskyros turės įtraukti PCF reikalavimus atitinkančius raktinius žodžius jų paskyros pavadinimų pradžioje ir vengti naudoti identiškus avatarus su jų vaizduojamais subjektais. Šie reikalavimai taip pat taikomi sąskaitose, turinčiose parodijos etiketę. “

Taigi, jei, pavyzdžiui, norėjote sukurti „Elon Musk“ parodijos profilį, jums nebereikės naudoti to paties profilio vaizdo, kurį daro „Elon“, ir aiškumo paskyros pavadinime turėsite pridėti konkretų raktinį žodį.

Taigi, kokius raktinius žodžius (-ai) turite įtraukti?

Remiantis išplėstinėmis X rekomendacijomis, parodijos paskyros dabar turės įtraukti „parodiją“, „netikrą“, „gerbėjas“ arba „komentaras“ jų sąskaitos pavadinimo pradžioje.

Taigi, naudodamiesi „Elon“ pavyzdžiu, jūsų paskyrą reikės vadinti „netikras Elon Musk“ arba „Parody Elon Musk“ ir naudoti visiškai kitokį avataro vaizdą nei tikrasis Elono profilis.

Reikalavimas tai pridėti prie profilio pavadinimo pradžios reiškia, kad jis vis tiek bus matomas, net jei profilio pavadinimas bus sutrumpintas tiekimo ekrane. Nes šiuo metu toks profilio pavadinimas, pavyzdžiui, „Elonas Muskas (parodija)“, dažnai nutrauks tą paskutinį kanalo elementą, sukeldamas painiavą.

X taip pat pažymi, kad jie vis dar taikomi, net jei jūsų paskyroje jau yra etiketė „Parodija“:

Tai turi prasmę ir užtikrins didesnį skaidrumą ir aiškumą programoje.

Bet vėlgi, visa tai visiškai nereikėtų, jei X būtų ką tik išlaikęs originalų „Twitter“ patikrinimo procesą ir duotų tik mėlynus varneles oficialioms, žmogaus patvirtintoms paskyroms, kurios tada užtikrino, kad imponentai ir parodijos profiliai išsiskirtų.

Dėl tam tikrų priežasčių „Elon“ pirmoji didžioji smegenų banga pertvarkant platformą buvo parduoti varneles visiems vartotojams, nes visi to norėjo, todėl bent jau „Elon“ galvoje greičiausiai sumokėtų tik tam, kad turėtumėte tą valdžios žymeklį.

Tačiau parduodant bet kam, ši vertė iškart išnaikinta, nes tai nebėra santykinės valdžios ar svarbos signalas, tai tik signalas, kad jūs norite mokėti už nemokamą programą.

Be abejo, senas „Twitter“ patikrinimas taip pat buvo ydingas tuo, kad įmonė taikė skirtingus aiškinimus, ką tikrinama skirtinguose regionuose. Tačiau tai buvo geriau, nes „Elon’s X“ komanda turėjo nuolat reformuoti savo sistemas, kad dėl šio atnaujinimo būtų galima apriboti netinkamą naudojimą ir netinkamą aiškinimą.

Taip pat moka labai nedaug žmonių. „X Premium“ turi apie 1,3 milijono abonentų, ir tai net ir suplanuojant pažangų prieigą prie savo „GROK AI Chatbot“ ir kitų funkcijų. 1,3 mln. Prenumeratorių prilygsta 0,22% X neseniai pareikalautų 600 milijonų mėnesinių veikėjų, todėl tik dalis X vartotojų bazės jautė bet kokią prievartą sumokėti.

Bet vėlgi, net 1,3 mln. Abonentų, tai vis dar yra svarbus programos pajamų srautas. Taigi situacija yra tokia, kokia ji yra, greičiausiai tai yra būtinas patobulinimas.

Kaip pažymi X, pokyčiai įsigalioja balandžio 10 d.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -