Toliau plečiantis ir tobulindamas savo pinigų gavimo pasiūlymus, „YouTube“ pateikė greitą įvairių pinigų uždirbimo mechanizmų, kuriuos dabar prieinami programos kūrėjams, apžvalgą, siekdama užtikrinti, kad visi kūrėjai žinotų savo galimybes.
Kaip matote šiame paveikslėlyje, „YouTubers“ dabar turi daugybę svarstymų šiame fronte, iš kurių kiekvienas ir toliau gauna daugiau atnaujinimų, kad padidintų jų galimybes.
Nes kai „YouTube“ uždirba pinigus, jūs tai darote, taigi, platformai suteikiama suderinta nauda, suteikianti daugiau galimybių.
„YouTube“ dešimt pinigų gavimo būdų yra:
- Skelbimo skelbimai – Paprasčiausi „YouTube“ pinigų gavimo procesai, kuriuose jūs prisiregistruojate į „YouTube“ partnerių programą, kad skelbimai būtų rodomi atitinkamose jūsų klipų spragose. „YouTube“ neseniai atnaujino savo skelbimų įdėjimo valdymą, kad dar labiau valdytų šį elementą (arba jo sistemai automatiškai aptiktų tinkamesnes jūsų turinio pertraukas).
- „YouTube Premium“ – „YouTube“ tai sako Didžioji dalis „YouTube Premium“ gautų pajamų atitenka „YouTube Partners“. Tai taip pat eksperimentuoja „Premium Lite“pigesnė alternatyva be skelbimų, kuri taip pat suteiks papildomų pajamų iš kūrėjų galimybių.
- „YouTube“ apsipirkimas – Tai leidžia kūrėjams žymėti produktus savo vaizdo įrašuose (įskaitant šortus), o tada gauti iš rodomų prekės ženklų pjūvį.
- „YouTube BrandConnect“ – Procesas, skirtas sujungti atitinkamus kūrėjus su prekės ženklo skatinimo galimybėmis. Dabar „BrandConnect“ taip pat įtraukia šortus kaip dukterinės rinkodaros parinktį.
- Kanalo narystė -Tinkami kūrėjai gali paskatinti žmones mokėti prisiregistruoti į savo kanalą, padidindami tiesiogines jūsų gerbėjų pajamas.
- Super pokalbis .
- Super lipdukai – Taip, super lipdukai atrodo beveik tokie patys kaip „Super Chat“, nes taip yra.
- Super ačiū – blogiausias „YouTube“ „super“ elementai, super padėka suteikia jums galimybę Įsigykite animacinį pranešimą, kad gautumėte daugiau dėmesio jūsų komentarui, kuris gali būti įtrauktas į bet kurį vaizdo įrašo tipą. Super padėkos pirkėjai taip pat turi paskelbti išskirtinį, spalvingą ir pritaikomą komentarą komentarų skiltyje.
- Bilietų pardavimas -Muzikos gerbėjai gali įsigyti koncertų bilietus į srautą, padėdami padidinti menininkų pajamas.
- Dovanos -Galiausiai „YouTube“ taip pat pridėjo virtualias dovanas praėjusių metų lapkritį, kurį galima įsigyti su „Jewels“, leidžiančia jums dalytis ekrane esančiomis vaizdinėmis dovanomis su kūrėjais (iš kurių jie taip pat sumažina pirkimo kainą). Taigi dar vienas „Super Chat“ variantas, tačiau su geriau atrodančiomis skaitmeninėmis dovanomis (galbūt).
Kaip matote, dabar yra daugybė variantų, į kuriuos reikia atsižvelgti iš „YouTube“ turinio. O „YouTube“ išmokos, kurios dabar viršija kaupiamąjį 20 milijardų dolerių per metus, padėjo įvairiems kūrėjams užsidirbti pinigų iš savo aistrų ir sukurti savo verslą savo „YouTube“ turinio gale.
Aš turiu galvoje, kad kapitalizmas kaip meno motyvacija daugeliu atžvilgių atrodo ydinga. Tačiau menininkai taip pat turi užsidirbti pragyvenimui, o „YouTube“ turi daugybę galimybių, kad būtų galima palengvinti būtent tai.
Gal atėjo laikas pradėti mokėti už savo „YouTube“ klipus.