„LinkedIn“ per pastaruosius metus tapo daug didesniu daugelio prekių ženklų dėmesiu, kai „Twitter“/„X“ pakeitimai ardo profesionalios socialinės žiniasklaidos kraštovaizdį.
Iš tiesų, „LinkedIn“ pranešė, kad padidėjo įsitraukimas, ypač vaizdo įrašas, o programa sulaukia daugiau dėmesio.
Ir jei jūs ketinate daugiau dėmesio skirti „LinkedIn“, tada gali padėti šios naujos „Sociintersider“ įžvalgos. „SocialInsider“ komanda atliko analizę Iš milijono „LinkedIn“ įrašų, surinktų iš 9000 „LinkedIn Company“ puslapių, kad gautumėte naujausius duomenis apie vidutinius našumo etalonus, geriausius įrašų tipus, sekėjų augimo tempus ir dar daugiau.
Visą ataskaitą galite patikrinti čia, tačiau šiame įraše apžvelgsime pagrindinius užrašus.
Pirmiausia duomenys rodo, kad „Carousel“ įrašai vidutiniškai sukelia daugiausiai įsitraukimo į programą.
Kaip matote šioje diagramoje, remiantis „Socirinsider“ analize, daugiausia įsitraukimo sukelia karuselės įrašus ir dokumentų priedus, po to – vaizdo įrašus.
Nors tai prieštarauja pačiam „LinkedIn“ pranešimui. „LinkedIn“ neseniai pasidalino, kad vaizdo įrašo turinys sukuria 1,4x daugiau įsitraukimo nei kiti formatai, ir tai pagrįsta visais našumo duomenimis, palyginti su šiuo ribotu pavyzdžiu. Bet tai taip pat apimtų asmeninius puslapius. „Socirinsider“ duomenų fondas apima tik įmonės puslapius, kurie čia gali būti svarbūs.
Duomenys taip pat sustiprina panašias „Metricool“ išvadas, kuriose taip pat nustatyta, kad vaizdo įrašų ir karuselės įrašai sukelia daugiausiai įsitraukimo.
„LinkedIn“ taip pat nustatė, kad karuselės įrašai sukuria daugiausiai mėgstamų dalykų:

Nors apklausos skatina daugiausiai įspūdžių:

Taigi, jei norite maksimaliai padidinti „LinkedIn“ našumą, jūsų darbotvarkėje turėtų būti karuselės, dokumentų įrašai ir vaizdo įrašai.
Be abejo, tai taip pat yra susiję su tuo, ką jūs skelbiate, ir kiekvieno jūsų auditorijos atnaujinimo aktualumas, tai nėra taip paprasta, kaip paskelbti tokio tipo atnaujinimus ir stebėti, kaip patinka. Bet suderinant su savo platesne turinio strategija, tai yra tokie formatai, kurie greičiausiai atsiliepia apie „LinkedIn“ auditoriją ir padeda jums maksimaliai padidinti jūsų pastangas.
„Socitinsider“ taip pat pažymi, kad mažesniuose puslapiuose pastebimas didelis sekėjų augimas, o vaizdų ir nuorodų įrašai išlieka labiausiai paplitusiomis įmonės puslapio įrašo tipu.
Įsivaizduočiau, kad per pastaruosius metus vaizdo įrašai tapo populiaresni, po to, kai „LinkedIn“ pakeitė savo „Link“ peržiūros formatą, o tai dabar reiškia, kad ekologiški programos įrašai gauna daug mažesnį peržiūros vaizdą, o reklamuojami įrašai gauna viso pločio vaizdą.

Didesnis vaizdas išsiskiria maitinimu, o kai kurie įmonės puslapiai grįžo į vaizdo įrašą, o nuoroda pirmame komentare. Dėl santykinio našumo nėra aiškaus geriausios praktikos požiūrio, tačiau norėčiau spėti, kad būtent todėl vaizdų įrašai auga.
Visoje „Socirinsider“ ataskaitoje yra daugiau įžvalgų, kuriose pateikiama išsamesnė kiekvieno aspekto analizė.
Visą ataskaitą galite patikrinti čia.