„Facebook“ paskelbė, kad įtraukia „Facebook“ istorijas į savo kūrėjų pinigų gavimo programą, kuri kūrėjams suteiks dar vieną būdą užsidirbti pinigų programoje.
Praėjusiais metais „Facebook“ sujungė savo reklamos ir našumo premijų programas į vieną schemą, norėdama supaprastinti savo kūrėjų pajamų gavimo procesą. Tai reiškia, kad kūrėjai, skelbiantys vaizdo įrašus, ritinius, nuotraukas ir teksto įrašus, dabar turi pasirinkti tik vieną iniciatyvą, kad užsidirbtų pinigų iš savo turinio.
Ir dabar tai taip pat prideda istorijų, išplėsdami savo pajamų generavimo galimybes.
Kaip paaiškinta „Facebook“:
„Šiandien žinome, kad daugelis kūrėjų dalijasi„ Facebook “istorijomis su savo gerbėjais. Dabar jie gali užsidirbti pinigų iš to paties turinio, bendraudami su gerbėjais per „Facebook“ istorijas, be jokių papildomų veiksmų. Ši nauja funkcija visoms kūrėjams, įtaisyti į „Facebook“ turinio pinigus visame pasaulyje. “
„Facebook“ istorijos Pinigų gavimas bus pagrįstas našumu – dar vienas „Meta“ elementas, integruotas į savo programą praėjusiais metais, o tai skatina kūrėjus skelbti geresnį turinį, o ne daugiau klipų (siekiant maksimaliai padidinti skelbimų laiko tarpsnius).
“Naudodamiesi (ankstesniu) pajamų dalijimosi išmokėjimo modeliu, kūrėjams buvo mokama remiantis jų turinyje esančių skelbimų rezultatais, kurie priklausė nuo daugelio veiksnių, nepriklausančių nuo jų kontrolės, pavyzdžiui, kiek skelbimų jau matė žiūrovas, skelbimų apkrova ir CPM. Veiklos išmokėjimo modelis išlaisvina kūrėjus nuo šių apribojimų: jis leidžia kūrėjams užsidirbti pinigų, nepaisant to, ar jų turinyje buvo rodomas skelbimas, nes jame pagrindinis dėmesys skiriamas peržiūrų kiekiui ir įsitraukimui, kurį vairuoja turinys. “
Tai reiškia, kad istorijas kūrėjams dabar taip pat gali būti naudinga platesnė auditorijos pasiekiamumas, o ne pasikliauti skelbimų išdėstymu.
Kaip pažymėta, kūrėjai, kurie jau yra pinigų gavimo programoje, galės iškart uždirbti iš istorijų, tiesiog paskelbdami juos įprastu procesu, o našumo duomenys įtraukiami į jų statistiką.
Kūrėjai, kurie nepasirašė, gali užregistruoti savo susidomėjimą čia.
Tai geras papildymas, o „Meta“ taip pat eksperimentuoja su „Threads“ kūrėjo pajamų iš pinigų iniciatyva, nes ji, kaip ji siekia išlaikyti aukščiausius balsus, skelbiančius savo programose.
Kuris yra esminis elementas. Duomenys rodo, kad tik nedidelė dalis socialinės žiniasklaidos vartotojų iš viso ką nors skelbia, o didžioji dauguma vartotojų naudoja tik programas, kad peržiūrėtų turinį. Taigi, nors kiekvienoje platformoje gali būti milijonų ar milijardų vartotojų, paprastai tai yra tik nedidelė dalis, o tai lemia auditorijos įsitraukimą.
Iš esmės „Meta“ turi išlaikyti šiuos vartotojus laimingus ir išlaikyti juos skelbdami, ir suteikti daugiau būdų kūrėjams užsidirbti pinigų yra svarbus dalykas.
Čia galite sužinoti daugiau apie „Facebook“ kūrėjų pinigų gavimo programą.