„Instagram“ išbando naują būdą, kaip paskatinti bendravimą su jūsų stebėtojais su užrakinamais įrašais, kuriuos galima atrakinti tik kodu.
Kaip matote šiame pavyzdyje iš „Instagram“ dizaino profilio, „Instagram“ išbandymas yra naujas užrakintas įrašo formatas, kuris skatina žiūrovus „įvesti slaptą kodą“, kad peržiūrėtumėte turinį.
Štai kaip jis atrodo darbalaukyje:

Tai gali būti naujas būdas paskatinti įsitraukimą į konkrečius jūsų auditorijos segmentus, pavyzdžiui, superfanus, kurie gavo kodą bet kokiomis priemonėmis, kurias pasirinkote. Taip pat galite naudoti jį norėdami pasiūlyti nuolaidas ankstesniams klientams, o ne visiems jūsų stebėtojams arba pateikti konkrečius regionų atnaujinimus kartu su jūsų „Off-Platform“ kliento informacija.
Yra daugybė būdų, kaip tai galėtų naudoti prekės ženklo ar kūrėjų profiliai, o nuolatiniai vartotojai taip pat galėtų dalytis tikslingesniu, intymaus turiniu tik tam tikriems pasekėjams ar draugams.
Tai panašu į „atskleisti“ lipduką, kurį IG pridėjo praėjusiais metais istorijoms, o tai slepia jūsų istorijas už neryškaus efekto, kurį galima panaikinti tik siunčiant kūrėją DM.

Tai labiau suderinta su DM įsitraukimo į programą kilimą ir daugiau pranešimų pokalbių.
Šis naujas variantas nukreiptas į kodą, į kurį galima pasiekti atskirai nuo konkretaus įrašo, todėl tai yra kitokio pobūdžio sužadėtuvių elgesys, kurį jis skatina. Bet tai galėtų suteikti panašų efektą, sustiprindamas ryšį interaktyviomis priemonėmis.
Tai atrodo įdomus eksperimentas, kuriame yra daugybė galimų naudojimo atvejų, o tai gali būti įdomu. Bet tai dar nėra.
Atrodo, kad tai yra vieno iš paties „Instagram“ paskyrų pasirinkimo išbandymas (kurį, kaip matote aukščiau esančiame paveikslėlyje, taip pat apima „Meta“ bendruomenės pastabų testą).
Mes paprašėme „Instagram“ daugiau informacijos apie testą ir bet kokius platesnio įdiegimo planus, tačiau jie neatsakė paskelbimo laiku.
Mes jus informuosime apie bet kokius pokyčius.