Kai „Tiktok“ kūrėjai susiduria su dar keliais mėnesiais neapibrėžtumu apie programos ateitį JAV, „Instagram“ ruošiasi naujam postūmiui išsiaiškinti banguojančius Tiktoko influencerius, nes siekia išnaudoti „Tiktok“ išpardavimo sagą, taip pat apie JAV Kinijos prekybos karą.
Kaip mes pranešėme praėjusią savaitę, Baltieji rūmai manė, kad ji sudarė susitarimą, kad „Tiktok“ būtų prieinamas JAV, laikydamiesi išpardavimo įstatymo projekto, kurį Bideno administracija patvirtino dieną prieš dieną prieš prezidentą Trumpą antrą kartą atidaryti.
Tačiau, kai Trumpas taip pat inicijavo reikšmingus Kinijos prekybos tarifus, Kinijos vyriausybė, kaip pranešama, pasitraukė iš bet kokių „Tiktok“ susitarimų derybų, protestuodama dėl šių naujų sandorių nuobaudų.
Atsakydamas Trumpas pratęsė „Tiktok“ susitarimo terminą dar 75 dienas, perėmęs jį iki birželio mėnesio, kad surastų JAV partnerį. Tačiau kai Trumpo komanda taip pat ir toliau didina savo prekybos karą su Kinija, neatrodo, kad programa yra artimas sprendimas, kuris iš tikrųjų galėjo pamatyti jį visiškai uždraustą JAV po kelių mėnesių.
Būtent tai IG dabar nori pasinaudoti, nes kūrėjai susirūpina nuolatiniu susirūpinimu dėl programos stabilumo.
Remiantis pranešimais, „Instagram“ nori kreiptis į „Tiktok“ kūrėjus keliuose frontuose, pridėdamas „iPad“ programą, patobulindama savo paieškos funkcijas, kad sutelktų dėmesį į kiekvieno įrašo ir (arba) vaizdo įrašo turinį ir siūlydama naujų paskatų kūrėjams atlikti.
Pirmiausia informacija pranešė, kad „Instagram“ dabar kuria „iPad“ programą, po daugelio metų sakydama, kad tai nebuvo prioritetas, kad galėtų susisiekti su platesniu vartotojų pogrupiu.
„Tiktok“ „iPad“ versija nuolat išliko tarp 20 geriausių įrenginio atsisiųstų programų, ir atrodo, kad „Instagram“ dabar pripažino, kad tai gali būti kelias į privilioti daugiau „Tiktok“ vartotojų.
„Instagram“ viršininkas Adamas Mosseri taip pat aptarė IG paieškos priemonių patobulinimus, kad jis labiau atitiktų konkurenciją ir pasinaudotų savo masine turinio duomenų baze.
Kaip Mosseri:
„Mes pradedame daugiau investuoti į paiešką„ Instagram “, nes yra tiek daug nuostabaus turinio (ir) labai džiaugiuosi kai kuriomis idėjomis ir patobulinimais, kurie vyks per ateinančius kelis mėnesius, ir kelerius metus (…) galite įsivaizduoti, kad ir ką naudojate„ Instagram “, kad būtų puiku, kad būtų puiku, kad būtų galima rasti, kad tai būtų lengviau, taip pat (tai yra) (gerai), taip pat (gerai), kad jis būtų 4 4 -erių. valandos. “
„Tiktok“ tapo vertingu paieškos varikliu, kurio patobulintas subjekto atpažinimas gali naudoti daugiau vaizdo įraše aptiktų elementų, kad būtų galima suskirstyti kiekvieną įkėlimą. Tai reiškia, kad jei ieškosite vardo, kuris nėra paminėtas antraštėje, bet rodomas klipo fone, „Tiktok“ galės jums tai parodyti, o „Instagram“ dabar stengiasi patobulinti savo atradimų įrankius tomis pačiomis linijomis, kad padidintų funkcionalumą, daugiausia dėmesio skiriant kūrėjams, kaip ir „Mosseri“ pažymi, ir plečiant jų galimybes.
Kuris veda į galutinį tašką.
„Instagram“ taip pat kelis mėnesius vertino „Tiktok“ kūrėjus, siūlydama padidėjusius pajamų dalies pasiūlymus ir reklamą, jei jie perkelia savo turinį į IG.
Vėlgi, iš informacijos:
“„Meta“ aktyviai reklamavo savo platformas kaip saugų ir perspektyvų pasirinkimą kūrėjams ir vartotojams, ypač susidūrę su netikrumu, susijusiu su „Tiktok“ ateitimi.“
„Saugus“ čia yra pagrindinis terminas, nes ne tik „Tiktok“ vis dar yra drebančioje vietoje, atsižvelgiant į JAV išpardavimo postūmį, bet ir susiduria su įvairiais saugos ir privatumo ieškiniais, kuriuos taip pat imtųsi naujoji JAV nuosavybė.
Taip pat nėra jokios garantijos, kad „Tiktok“ kada nors bus parduodamas su visagaliu algoritmu, kurio Kinijos vyriausybė atsisakė parduoti. Vis dėlto, be visiško algoritminės kontrolės, tai gali neatitikti Senato patvirtinto išpardavimo įstatymo reikalavimų, o tiktokas be algoritmo greičiausiai neturės tokios pačios kompulsyvios traukos, kokią mes žinome.
Iš esmės „Meta“ teisė parodyti IG kaip saugesnę alternatyvą, ir tai gali būti didelė programos laimėjimas, jei ji gali gauti daugiau „Tiktok“ kūrėjų.
Nors „Instagram“ taip pat yra labai skirtinga platforma, ir sumišęs programos dėmesys gali nekeliauti į „Tiktok“ žvaigždes, kurios, visų pirma, prioritetą teikia savo vaizdo klipams.
Tačiau tai atrodo kaip perspektyvus IG augimo kelias ir logiškas daugeliu aspektų.
Bus įdomu pamatyti, kokie to rezultatai ir kiek panašūs IG prieina prie „Tiktok“ per ateinančius porą mėnesių, nes bando atkartoti platformą, kad ji pasenusi.
Aš turiu galvoje, kad tai negali to padaryti. Jei „Instagram“ būtų buvę nous ir techninių galimybių tiesiog nuplėšti „Tiktok“ didmeninę prekybą, tai būtų tai padaręs, kaip tai darė su „Snapchat“ istorijomis, tačiau „Tiktok“ sistemos aiškiai sugeba į elementus ir subjektus, kurių „Meta“ komanda nepadarė tobulinimo tuo pačiu būdu.
Arba tiesiog geriau sutelkti dėmesį į slinkties vaizdo įrašų tiekimą.
Ir vėl „Instagram“ galėjo tiesiog išleisti atskirą „Reels“ programą, kuri yra dar viena galimybė, į kurią atsižvelgiama. Bet net jei taip būtų, aš jaučiuosi, kad Tiktoko algoritmas yra tiesiog geresnis ir pabandykite, kaip gali, „Meta“ dar neišsamdė savo slapto padažo.
Kuris, kaip pažymėta, yra pažengusio subjekto aptikimas ir „Tiktok“ galimybė suprasti, ką žiūrite, ir greičiausiai, kodėl kiekvieną kartą prisijungę.
Panašu, kad meta turėtų turėti techninių galimybių įveikti tai šiame fronte, tačiau dar to dar neturi, ir neatrodo, kad kada nors tai padarys.
Taigi geriausia pabandyti jį spardyti, kol jis žemyn.