„Pinterest“ dalijasi duomenimis apie pozityvumo galią atsakant į socialinę žiniasklaidą


„Pinterest“ paskelbė naują ataskaitą, bendradarbiaudama su „Magna“, kurioje nagrinėjamas pozityvumo poveikis socialinėms platformoms, ir platesnę naudą, kurią gali turėti pernelyg teigiama vartotojo patirtis reaguojant į skelbimą.

Remiantis duomenimis, jausmas, kurį žmonės turi naudodamiesi „Pinterest“, yra pagrindinis jų veiklos variklis.

Kaip paaiškino „Pinterest“:

Ankstesni tyrimai tai parodė Tai, kaip žmonės jaučiasi įkvepiančiose, tokiose teigiamose platformose kaip „Pinterest“, gali paveikti jų emocinę sveikatą. Tačiau dabar naujos išvados rodo, kad skelbimai bendroje aplinkoje, kurią žmonės suvokia kaip teigiamą, taip pat gali duoti geresnių rezultatų. “

30 puslapių „Magna“ ataskaitoje apžvelgiamas skelbimų aplinkos poveikis AD reakcijai ir kaip bendroji teigiama patirtis yra tokia pat svarbi, kaip ir skelbimų įdėjimas.

„Tyrimo metu nustatyta, kad žmonės emociškai labiau įsitraukė į turinį, kurį jie matė ant platformos, kurią, jų manymu, buvo teigiama. Jie taip pat buvo labiau įsipareigoję, vidutiniškai 15% laiko praleido žiūrėdami į skelbimus. “

Iš tiesų, vartotojų atsakymai rodo, kad „pozityvumas“ yra reikšmingas aspektas socialinės žiniasklaidos vartotojams ir daro didelę įtaką jų programoje patirtimi.

„Pinterest Magna“ pozityvumo ataskaita

Nors tai taip pat gali paskatinti didesnį pirkimo ketinimą:

„Pinterest Magna“ pozityvumo ataskaita

Ypač dideliems pirkiniams:

„Pinterest Magna“ pozityvumo ataskaita

„Pinterest“ taip pat pažymi, kad jos tobulinimas yra ypač orientuotas į pozityvumą ir teigiamą vartotojų patirtį:

„At „Pinterest“, į pozityvumą žiūrime labai rimtai. Tai vadovauja mūsų investicijoms į produktus, išlaidos socialiniam poveikiui ir mūsų pačių atskaitomybės metrikos. „Pinterest“ yra įvertinta kaip socialinės žiniasklaidos platforma Nr.

„Pinterest“ dėmesys produktų atradimui, o ne bendram paskui įsitraukimui, reiškia, kad jam nereikia sustiprinti AngST sukeliančių įrašų, naudojant komentarus kaip populiarumo tarpinį serverį. Tai reiškia, kad „Pinterest“ iš esmės yra pozityvesnė aplinka, ir nors ji vis dar turi savo prieštaringai vertinamo turinio dalį, vartotojų patirtį labiau apibūdina jų pomėgiai, o ne tendencijos.

Tai gali būti jūsų PIN strategijos svarstymas, nes šie duomenys rodo, kad bendras jausmas, kurį vartotojai turi, gali paskatinti daugiau skelbimų atsakymo ir pardavimo veiklos.

Kai kurie įdomūs aspektai.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -