„Meta“ apibūdina „Facebook“, „Instagram“ ir „Threads“ skelbimų atnaujinimus „Newfronts 2025“


„Meta“ pristatė daugybę naujų skelbimų atnaujinimų „Newfronts 2025“, įskaitant patobulintus kūrėjų bendradarbiavimo įrankius, naujų priemonių, skirtų tendencingoms ritėms, atnaujintoms partnerystės skelbimams, vaizdo įrašų skelbimams ant gijų ir dar daugiau.

Taip, reikia šiek tiek įsitraukti, o jei norite maksimaliai padidinti savo akcijas, norite, kad išsamiai aprašytumėte šias detales.

Pirmiausia, „Instagram“ dabar išbando ritinių tendencingus skelbimus, kurie leis prekės ženklams parodyti savo akcijas kartu su tendencingomis ritinių turiniu.

Kaip meta:

Prekės ženklai gali pasirinkti savo skelbimus šalia bendrų populiariausių ritinių ar populiariausių aktualių sudėties, tokių kaip grožis, sportas ir daugiau turinio sudėties ateityje. “

Tai labai panašu į „Tiktok“ skelbimus „Pulse“, suteikiančias didelės vertės vietą populiariajame turinyje bet kurią dieną. Tai gali būti puikus būdas padidinti prekės ženklo žinomumą ir rezonansą, suderinant jūsų akcijas su temomis suderintais klipais.

Tendencijos turinys taip pat yra naujausio „Meta“ atnaujinimo „Meta“ dėmesys savo „Creator Marketplace Hub“ atnaujinimui, o tai daro savo tendencijų rodymą sraute.

„Meta Newfronts 2025“

Tendencijos pasitelkia AI, kad nustatytų temas, kurios tendencija yra „Instagram“ ritinių tendencijos, tada mes suskirstome tendencijas pagal įvairias metrikas ir demonstruojame svarbų ritinių turinį kartu su rekomenduojamais kūrėjais.

Kaip matote šiame pavyzdyje, naujose tendencijų sąraše pateikiama pagrindinė kiekvienos temos apžvalga, taip pat greita nuoroda į atitinkamus klipus, kad būtų papildomas kontekstas. Galėsite rūšiuoti sąrašą pagal regionus, temas ir per 24 valandas, 7 dienų ar 30 dienų laikotarpius, kurie padės padėti jūsų mąstymui apie kūrybines galimybes, taip pat pabrėžti potencialius kūrėjus, su kuriais reikia dirbti.

Be to, „Meta“ taip pat prideda daugiau rodiklių apie kūrėjų profilius „Creator Marketplace“, Parodykite, kaip sekėsi jų ankstesnis prekės ženklo bendradarbiavimas.

„Meta Newfronts 2025“

Atnaujintas ekranas bus rodomas kaip statistika Kabliuko ir sąveikos greitis Norėdami geriau informuoti savo kūrėjų informavimą.

Meta taip pat plečiasi AI varomos kūrėjo turinio rekomendacijos „Facebook“.

Kovo mėnesį Meta pridūrė Turinio rekomendacijos „ADS Manager“ partnerystės „ADS“ centre, kuriame pabrėžiamas atitinkamas ekologiškas turinys, kuris mini jūsų prekės ženklą, ir taip pat greičiausiai atliks gerai, kaip mokama reklama.

Meta partnerystės skelbimų atnaujinimas

Tas pats ateis į „Facebook“, suteikdamas papildomų galimybių bendradarbiavimui kūrėjams.

Ir galiausiai, „Creator Marketplace“, „Meta“ patvirtino, kad tai išbando „Creator Marketplace API“, kuri ilgainiui suteiks išplėstines galimybes naudotis galimybėmis Verslas atrasti ir susisiekti su kūrėjais.

„Meta“ taip pat paskelbė apie savo partnerystės skelbimų atnaujinimą, kuris leis prekės ženklams parodyti savo prekės ženklo rankeną ar ne partnerystės reklamos.

„Meta Newfronts 2025“

Kaip matote pirmame pavyzdyje čia, šiuo metu partnerystės skelbimuose rodomos prekės ženklo ir bendradarbio rankenos įrašo viršuje. Bet dabar tai bus pasirenkama aplinka, dėl kurios šie įrašai gali atrodyti ekologiškesni.

Kuris taip pat gali būti apgaulingesnis, o vietoje vietos žymeklio yra maža „remiama“ žyma, dabar signalas, kad tai yra priedas. Akivaizdu, kad „Meta“ nustatė, kad vartotojai taip pat nereaguoja į akivaizdžiai pažymėtas akcijas, tačiau tai atrodo kaip nedidelis žingsnis atgal, atsižvelgiant į skaidrumą.

„Meta“ taip pat išbando „Facebook Live Partnership“ skelbimus su galimybe padidinti vartotojo sukurtą turinį: „Taigi reklamuotojai gali sustiprinti tiesioginius vaizdo įrašus bendradarbiaudami su kūrėjais kaip partnerystės skelbimą.

„Meta Newfronts 2025“

Tai suteiks dar vieną būdą panaudoti kūrėjų populiarumą programoje ir tiesioginių srautų įsitraukimą, o tai taip pat suteiks paskatų daugiau kūrėjų tiesiogiai eiti „Facebook“.

Tai taip pat išbando gijų vaizdo įrašų skelbimus, tęsiančius nuo neseniai paskelbtų visų įmonių gijų skelbimų.

„Netrukus nedaugelis reklamuotojų išbandys 16: 9 arba 1: 1 vaizdo įrašo reklamą, pristatytą tarp ekologiško turinio, siūlančių įmonėms naują būdą bendrauti su savo auditorija.

„Meta Newfronts 2025“

„Threeds Video“ skelbimai bus automatiškai paleista, kai bus rodoma sraute, ir, paspausdami spustelėję, CTA mygtuką išilgai atkūrimo lango apačioje.

Tam tikra prasme atrodo, kad „Meta“ gali šiek tiek stipriai paspausti gijų skelbimus, atsižvelgiant į tai, kad programai ką tik buvo įdiegti statiniai skelbimai, o vaizdo įrašas gali labiau sutrikdyti vartotojo patirtį. Bet iš tikrųjų mes vis tiek dažniausiai esame įpratę prie tokių skelbimų, todėl abejoju, ar jie turės didelę neigiamą poveikį, net ir vaizdo formoje.

„Meta“ neseniai paskelbė, kad „Threads“ dabar yra iki 350 milijonų mėnesinių aktyvių vartotojų.

Galiausiai „Meta“ išleidžia AI varomą vaizdo plėtrą „Facebook“ ritėse, kurios automatiškai bus Sureguliuokite savo vaizdo kūrybinį turtą, sukurdami „nematytus taškus“ kiekviename vaizdo įrašo kadre, kad išplėstumėte kraštinių santykį.

„Meta Newfronts 2025“

Ši parinktis palengvins jūsų kampanijų mastelio keitimą įvairiais formatais, nereikia filmuoti naujo turinio, nors aš manau, kad rezultatai skirsis, o kai kurie iš šių plėtrų neatrodys tokia sklandus kaip šis.

Daugybė naujų „Facebook“, IG ir gijų parinkčių, į kurias reikia atsižvelgti, o tai galėtų atsižvelgti į jūsų planavimą.

Daugiau apie „Meta Newfronts“ pranešimus galite perskaityti čia.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -