X dalijasi pastabos apie kylančias mados tendencijas programoje


X pasidalino naujais duomenimis apie besikeičiančią mados diskusiją programoje, nors pateikiami duomenys, skirti tai palaikyti, yra gana abejotini ir taip pat šiek tiek neaiškūs taškuose.

Kaip, deja, buvo daugelyje X komunikacijų.

„X“ pradeda savo mados apžvalgą pateikdama tvirtinimą, kad jos platforma dabar yra kylančios mados diskusijų centre.

Kaip X:

Prabanga nebėra tik išskirtinės parduotuvės ir aukščiausios klasės kilimo ir tūpimo takai-tai vyksta realiuoju laiku, kur kultūra yra formuojama, gimsta tendencijos, o skaitmeninės įtakos skatina pageidautina. X tapo prabangių pokalbių epicentrekur susikerta mada, sportas, AI ir technologijos, kad apibrėžtų aukščiausios klasės patirties ateitį.

Skamba intriguojančiai, man įdomu, kokius duomenis jie turi paremti.

Kaip matote šioje diagramoje, „Mada“ buvo 9 -oji populiariausia diskusijų tema apie X 2024 m., Iš viso paskatino 200 milijardų įspūdžių.

Nors, kaip ir daugumoje X statistikos, konteksto trūkumas, susijęs su tuo, ką tai iš tikrųjų reiškia, sumažina duomenų poveikį.

Įspūdžiai, kaip apibrėžta X, yra tiek kartų, kiek įrašas pasirodo vartotojų ekrane, todėl jis neturi nieko bendra su sąveika ar įsitraukimu. Jei daugiausia dėmesio skiriama įspūdžiams, o x kontroliuoja algoritmą, kuris apibūdina tai, ką žmonės mato programoje, tada tai galėtų padaryti viską, ko nori, tačiau tai nieko nesakytų apie bendrą vartotojo susidomėjimą.

Taigi vertingesnis statutas būtų visiškas įsitraukimas, taip pat jums reikės palyginamųjų duomenų, kad tai būtų aktualūs. Manau, kad „X“ pateikė čia, parodydamas, kaip mada veikė prieš kitas temas, kalbant apie visiškus įspūdžius.

Nors keista, remiantis ankstesniais X duomenimis, visos šios temos Išskyrus Mada 2023 m. Matė tą patį viso įspūdžio statistiką:

X Pitch denis

Panašu, kad X ką tik savavališkai laikėsi papildomų 50 milijardų „mados“ skaičiaus, nes nėra taip, kad visos šios kitos temos per metus matė tą pačią įspūdžio statistiką per metus.

Aš turiu omenyje, kad sužadėtuvių rodikliai bus šiek tiek panašūs, tačiau visiškai tas pats?

Kaip pažymėta, tai tapo nuoseklia X tema, kad atrodo, kad ji tiesiog sudaro numerius ir duomenų taškus arba paskelbti atskiras figūras, kuriose nėra tikros, vertingos įžvalgos apie faktinį vartotojo susidomėjimą ar įsitraukimą.

Tai arba neaiškus statutas, pavyzdžiui, „200B įspūdžiai“, neturintis jokio papildomo konteksto, arba tokio paslėpimo, paskelbdamas tuos pačius praėjusių metų duomenis, labai nedidelius pakeitimus. Ir kai vienas duomenų taškas prieštarauja anksčiau praneštam STAT, tai pateikia visus kitus nagrinėjamus teiginius ir verčia susimąstyti, ar visa tai yra ką tik sudaryta.

Neturime jokios informacijos apie faktinius X skaičius, todėl turime tęsti tai, ką jie praneša, ir kai jos pačios skaičiai yra konfliktuojami, ji iškart kelia klausimus.

Tikrai tai buvo nuoseklus savarankiškumo srautas šiuo atžvilgiu, nes perėmė Elonas Muskas, o tai greičiausiai neatsitiktų, jei X turėtų tikrą ryšių ir (arba) viešųjų ryšių komandą.

Bet čia mes esame, ir tai yra tai, ką X suteikia mums dirbti.

Kalbėdamas apie kitus duomenų taškus, X taip pat pasidalino šia diagrama:

X prabangios mados ataskaita

Ar žinote, ką tai reiškia? Aš ne. Ką tai sudaro 60%?

X Toliau pažymima:

Prabangos prekės ženklai naudojasi Sporto ekosistema x pasinaudodamas Aukšto rango sportininkų partnerystės, kilimo ir tūpimo tako bendradarbiavimas ir aukščiausios kokybės sporto renginių rėmimai. Sportinės aprangos ir aukščiausios klasės sankryža paskatino Sportiška elegancijapagrindinė tendencija, formuojanti prabangos pramonę 2025 m.

Tai taip pat nepaaiškina, kas yra 60% statutas, bet jūs žinote, kad ten yra kažkas.

X taip pat paaiškina:

Prabangų pokalbį X skatina a pasaulinė skonių bendruomenėnuo pramonės viešai neatskleistų asmenų iki skaitmeninių kūrėjų, kurie formuoja mados ateitį. X yra didžiausia erdvė, kurioje Mados pokalbiai akimirksniu pasiekia masinę auditoriją.

Tada rodomi du įrašai iš žmonių, turinčių mažiau nei po 10k sekėjų. Taigi aš nežinau, kas yra šie „skonių gamintojai“, bet manau, kad tai ne jie.

X taip pat pasidalino šia prabangių mados pokalbių apžvalga ir ištvermingomis tendencijomis per metus.

X prabangios mados ataskaita

Nors vėlgi, mano pasitikėjimas X gebėjimu analizuoti duomenų analizę šiame etape nėra labai didelis, todėl nežinau, kad į tai įdėjau per daug atsargų, nors pabrėžtos kryžminio tendencijos atitinka tai, ką „Google“ pranešė kaip geriausios atostogų produktų tendencijos praėjusių metų lapkritį.

Apskritai, čia pateikiami duomenys iš tikrųjų nelabai pasako apie tikrąją X įtaką ir vertę mados rinkodaros specialistams, ir jis praleidžia paskutinę ataskaitos dalį, kalbant apie tai, kaip galite naudoti jo „Grok AI“ pokalbių programą, kad atskleistumėte kylančias tendencijas, arba jos radaro analizės tendencijų įrankį, kad rastumėte tą patį.

O radaras atrodo kaip geras įrankis, suteikiantis įžvalgos apie realaus laiko tendencijas, remiantis X duomenimis.

X analizės atnaujinimas

Nors jis gali būti prieinamas tik „Premium+“ abonentams, todėl turėsite mokėti, kad jį gautumėte.

Taigi, ką visa tai reiškia? Na, kai kurie žmonės kalba apie mados temas X ir, atrodo, daug, remdamiesi bendrais įspūdžiais. Tačiau be realaus konteksto ar įžvalgos apie „mados“ skėčio temas sunku iš tikrųjų pasakyti, o X šioje ataskaitoje nedaug paaiškina.

Bet jei esate mados prekės ženklas ir svarstote, kur turėtumėte išleisti savo rinkodaros dolerius, galbūt skaitykite X ataskaitą patys ir pabandykite tai įprasminti.

Čia galite patikrinti „X“ mados tendencijų ataskaitą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -