„X“ išleido atnaujintą vartotojo sąsają savo „Post Analytics“ puslapiams, suteikdama lengviau suprantamą individualių įrašų našumo apžvalgą laikui bėgant.
Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį paskelbė X inžinierius Zachas Warunekas, atnaujintame „Post Analytics“ ekrane yra išsami visų jūsų įsitraukimo ir pasiekiamųjų metrikų apžvalga, įskaitant pakartotinius įrašus, akcijas, vaizdo įrašus, „Premium“ žiūrovus ir dar daugiau.
Taip pat yra diagrama, rodanti santykinę post veiklą laikui bėgant (pagal metriką), suteikiančią jums papildomą reagavimą ir įsitraukimą.
Tai patogus vaizdas, kuris galėtų padėti geriau suprasti bendrąsias X įsitraukimo tendencijas ir kaip galite pasinaudoti vartotojo elgesiu, kad padidintumėte našumą.
Nors tai galima tik „X Premium“ abonentams.
Kaip ir visų naujausių „X“ analizės ir funkcijų atnaujinimų metu, įmonė naudoja savo papildomus elementus kaip masalą, kad pritrauktų daugiau „Premium“ vartotojų registracijos, nes atrodo, kad tai yra reikšmingesnis pajamų srautas.
Kuris dar neveikė.
Remiantis pranešimais, tik apie 1,3 milijono žmonių iki šiol pasirašė „X Premium“, o tai prilygsta maždaug 0,22% visų X 600 milijonų mėnesio aktyvių vartotojų bazės.
Kas nestebina. Papildomos prenumeratos paprastai nemato didelės paklausos socialinėse programose ir, nepaisant to, kad „Elon Musk“ pradinė vizija paskatinti pusę X pajamų iš „Premium“ registracijos, siūlomi priedai tikrai neužtenka morkos, kad padidintų daugumos vartotojų susidomėjimą.
Tačiau jo patobulintas analizės funkcijas verta apsvarstyti, ypač jei vis dar norite skatinti verslo augimą ir įsitraukimą per programą. Tai, be abejo, yra susijusi su mažiau verslo įmonių nei kadaise, atsižvelgiant į prekių ženklų, kurie nusigręžė iš X dėl prieštaringų Musko pokyčių ir patobulinimų, skaičių.
Bet jei vis dar pasiekiate savo auditoriją per „X“ įrašus, patobulinta analizė gali būti dar viena priežastis užsiregistruoti ir gauti sau mėlyną varnelę.
Pastaba: X sako Žiūrovų duomenys apie įrašus pradės rodyti po 24 valandų.